9 cze 2013

pierwsza sowa



już w ubiegłym roku sowa była najmodniejszym wzorem na dziecięcych ubrankach i akcesoriach
ale jakoś nigdy nie polowałam na nie
do czasu aż na stronie zary nie ukazał się ten sweter!
potem gdy zobaczyłam go na żywo zakochałam się jeszcze bardziej
niestety zbieram na samochód od jakiegoś czasu i już nie kupuje bezmyślnie jak wcześniej ;)
wyszłam ze sklepu, bo przecież lato teraz będzie 'po co taki sweter?!'
dzień później zobaczyłam w nim słodką pewną roczną Amelię z NY i już musiałam po niego wrócić!
niestety...
sprzedaje się jak świeże bułeczki
Pani w komputerze sprawdziła że w Warszawie już ich nie ma:(
i tak miałam sprawę w Złotych Tarasach ( CH ) więc wstąpiłam 
jednak BYŁ!!! 

:)

kupiłam specjalnie za duży, może na jesieni/ zimą będzie jeszcze dobry- mam nadzieję !





























kawałek Mamuśki się załapało :)



























sweterek, buty- zara
spodenki- zara ( sale )
skarpetki- SH








no i muszę się pochwalić... pierwszy w życiu konkurs i jest wygrana :)
( szczęście początkującego:PPP )
Łucja, zajęła drugie miejsce w letnim konkursie Bobofashion
w szoku w ogóle byłam, konkurencja była spora
o wygranej poinformował mnie Pan Tata
obudził mnie tuż przed 24 że wygrałyśmy, myślałam że sobie ze mnie żartuje...
źle tylko sprawdził, bo oznajmił "trzecie miejsce"
poprawiłam go po sprawdzeniu- II
"biżuteria od firmy Apart Kids leci do Łucji"

a oto nagrodzony zestaw:














koszula- H&M ( 1,5-2 lata)
spodenki, trampki- zara
okulary- Biedronka :)









33 komentarze:

  1. Tez polowałam na sowę, bo lubimy sowy, ale u nas już jej nie ma :(
    Co do konkursu to widziałam :D Gratulujemy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zamówić ją sobie do domku albo z dostawą do sklepu. Na stronie internetowej dostępny jest każdy rozmiar z tego swetra. :)

      Usuń
    2. potwierdzam, jak w pierwszym sklepie usłyszałam, że w stolicy ich nie ma, to wykupiłam kartę podarunkową ( ekspresowy sposób płatności w sklepie online, dla osób nie posiadających kart kredytowych lub konta na paypal'u- czytaj ja:P)
      a potem tą kartą zapłaciłam za sweterek w Tarasach ;)))
      choć osobiście wolę 'pomacać coś' przed zakupem niż brać w ciemno...

      Usuń
    3. No i właśnie mam taki zamiar, tylko ja nie mam karty kredytowej, muszę męża urobić :D
      Tez rzadko biorę w ciemno, a tą macałam u koleżanki :D

      Usuń
  2. Nic dziwnego, że wygrała - wygląda nieziemsko!!! :)
    Sweter jest przepiękny!!! A to, że jest za duży dodaje Twojej Córze jeszcze więcej słodyczy. :) Jaki rozmiar tego sweterka macie? Sama mam na niego chrapkę, ale mam obawy, że na moją wyrośniętą babeczkę nawet największy rozmiar z BABY może być już przymały. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar 78 ( 9-12 miesięcy) on jest jakiś wyjątkowo duży, a może to zamierzony epekt taki oversize :)
      albo taki model mi się trafił, że metka źle wszyta, bo inne bluzy swetry koszule nosi właśnie w tym rozmiarze i są idealne????? sama nie wiem ...

      Usuń
    2. Byłam pewna że to rozmiar 18-24 :D
      Bo taki mam zamiar zamówić :D patrząc na zdjęcia zastanawiam się czy moja Sofka się w nim ie utopi :D
      Od jakiegoś czasu kupujemy w dziale Kids i bluzki mamy np. jako tuniczki to najwyżej sweterek tez będzie pełnił taka rolę :D

      Usuń
  3. wow! piękny sweterek-aż zajrzę u siebie za nim:)
    jaki rozmiar kupiłyście??
    stylizacja piękna:)
    konkursowa bardzo zadziorna-gratulacje!!
    a Mamusine butki to skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweterek w rozmiarze 78cm 9-12 mies
      a buty- deezee.pl:)

      Usuń
  4. Gratuluje wygranej ;) my szczęścia do wygranych nie mamy,ale 2 razy już też coś udało sie dostać ;) sweterek cudny..ten fasoj i kolor..love <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps kochana czym robisz zdjecia ?? jaki obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka CUDNA!
    Gratuluje wygranej w konkursie!
    A mi proszę pogratulować czytania ze zrozumieniem... ;P Czytałam posta 3 razy w poszukiwaniu wzmianki o pierwszych SŁOWACH a tam mowa tylko o SOWACH... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah! Magda, w takim razie gratuluję:) ale znam to z autopsji !! :)))

      ps. może jakieś błędy znalazłaś przy okazji bo ja dysfunkcji mam kilka więc niezłe 'byki' walę :P

      Usuń
  7. Teraz trzeba bedzie do dziadkow w sweterku sie udac i z Pania Sowa zrobic zdjecie. Beda wygladaly jak blizniaczki (panie sowy rzecz jasne nie lulu i sowa) :D
    Czasami przegladam na stronie Zary ubranka dla dziewczynek (dziwne) :D
    i tez rzucil mi sie ten sweterk w oczy! Przeuroczy!!!!
    Pomysl z koronkowa sowka trafiony w 10siatke.
    -
    Lulu znowu obila nos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadkowa sowa się do sąsiadów przeprowadziła:P
      -
      nie obiła nosa, tylko się podrapała przy tarciu nosa- przez gila:)

      Usuń
  8. Ps. 9-12 miesiecy? ...i Ty chcesz sie przezucic na dzial KIDS? :D
    Ciotka dziecko chcesz utopic? :-))))))
    Jej nie moge sobie wyobrazic jaka Lusia jest malutka w porownaniu do mlodszego od niej o 9dni Diego.
    Na niego juz rozm 18-24 jest za male :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre ubranka można kupić większe, np. sukienki nosi na 2-3 lata :)

      Usuń
  9. Gratulacje :D :D a sweter piękny, z tymi szortami bardzo, bardzo FAJNIE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łucja paluszkowa jest boska :) wcale się nie dziwię, że wygrałyście.
    Ahaaa! W swetrze się kocham bardzo ale wolę nie znać jego ceny... wolę się w ogóle nim nie interesować, bo jeszcze ... przez myśl mi przejdzie, a lista priorytetów długa :)
    A nosek widzę po przejściach...
    Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją teraz na str Zary zaglądam raz na 2-3 tygodnie, bo jak u Was są inne ważniejsze wydatki do tego jak pisałam zbieram na samochod:) ale sweter to taka perelka must have! I muszę zbierać na wakacyjne wyprzedarze!
      A co do nosa to już nieźle blizny ma, ale jak tu rocznemu dziecku wytłumaczyc żeby nie zdrapywalo strupa?!
      :)

      Usuń
    2. "jak rocznemu dziecku wytłumaczyć...?"
      o zgrozo!
      całkowicie rozumiem!!

      Usuń
  11. Gratulujemy !! nagroda zasłużona :D

    sweterek jest bombowy sama bym sobie taki sprawiła gdyby były rozmiary dla dużych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to z działu baby, jak Lu dorosnie do 2-3 lata to się będziemy tak samo ubierać, ją liliput więc 13-14 lat idealne:)

      Usuń
    2. Haha, ja może zupełnym liliputem nie jestem, ale w 13-14 też się zmieszczę jakimś cudem i patrząc na urok niektórych ubranek z Zary, też chętnie podkradłabym i Łucji i mojej W. niektóre egzemplarze :)

      Usuń
  12. Cudny ten sweterek! Aż muszę zajrzeć na stronę Zary :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten sweterek, tylko już widziałam, że kilka mam-blogerek na niego poluje/zakupiło i tak sobie myślę, że lada moment będzie wszędzie.
    Ja ostatnio kilku ważnych elementów garderoby nie mogłam znaleźć w sieciówkach, niektóre marki mniej masowe mają ceny zdecydowanie nie na nasz obecny budżet, więc zaczęłam W. szyć niektóre rzeczy sama. Debiutowy kombinezon niebawem pewnie zagości u nas na blogu...

    PS. Zmniejszałaś Łucji tę koszulę z H&M ? Też mam ją dla mojej W., moja niby wymiarowo podobna do Łucji, ma jakieś 76 cm i koło 8,5 kg a ta koszula dla niej jakaś taka nader luźna po bokach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam nie przeszkadza, że ten sweter noszą dzieci z innych blogów, poza tym nie mam zasady " jak już pół Wawy coś nosi to ja nie kupię..." albo w drugą stronę " wszyscy mają, to muszę i ja" :)
      -
      z tymi cenami to przyznaję rację, pocieszam się tylko, że Łucja jeszcze mała i nawet najmniejszy rozmiar jeszcze za duży na nią, więc powoli zaczynam zbierać na perełki ( np. tutu od kids of the moon, czy małą szarą od risk'a) wtedy tak nie odczuję malejącego stanu konta na karcie;)))
      -
      już się nie mogę doczekać Twego dzieła, tez myślałam o szyciu dla Lu, ale w przeciewieństwie do Babci A talentu we mnie zero, dlatego tę część zostawiam mojej mamie... też niedługo zaprezentuję jej najnowsze dzieło ( metamorfozę CZEGOŚ )
      -
      a co do koszuli... zwężać nie zwężałam, ale mam pewien myk- nie zapinam ostatniego guzika i ciaśniej supełek wiążę :)))

      Usuń
  14. Witam, ależ cudny Lusiowy look :) No bez nagrody wyjśc z tego konkursu nie można było. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Czy można się z Panią jakoś skontaktować? Nie wiem e-mail albo facebook?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam,na dole strony bloga jest email (brygidaflavia@gmail.com)
      ale rzadko tak zaglądam więc zapraszam na FB
      https://www.facebook.com/lululifegalery

      Usuń
  16. Ktos wie czy ten sweterek można jeszcze dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w jednej z Warszawskich zar, ale nie wiem jakie rozmiary..

      Usuń