6 cze 2013

mały wielki człowiek


Łucja urodzona 58cm/ 4kg- wielka była
pięknie 'koksowała' na początku wysoko w siatce centylowej
tuż przed kończeniem 13 miesiąca byliśmy na 'zaległym' szczepieniu 
10 centyl !
( 72cm/ 8590g)
Pani Dr. KAZAŁA nam w miesiąc utuczyć Luśkę o co najmniej 1 kg
jednym uchem wpuściłam, drugim wypuściłam
Lu wygląda zdrowo, wielka nie ma po kim być, poza tym przez ostatnie 3 miesiące nie posiedzi nawet 5 minut
ja (dane z książeczki zdrowia) 10kg ważyłam dopiero po 2 roku życia także tego...

no ale...
od tamtej wizyty wydaje mi się, że dziecko mi sporo urosło
skubaniec sięga do stołu w kuchni, ściąga mydelniczkę z szafki w łazience ( je mydło) 
nogawki w piżamach jakieś przykrótkie się zrobiły
Pan Tata twierdzi, że z powrotem wracają jej pućkowate poliki 

-

1 miesiąc dziecko nazywane jest noworodkiem
później to niemowlę
po roku jest małym dzieckiem
patrzę na te zdjęcia i w szoku jestem jak to w ciągu roku może się człowiek zmienić








































koszula- zara ( sale)
spodnie- H&M
buty- zara
opaska- Kollale



obecnie zmagamy się z gilem- ZNOWU !




16 komentarzy:

  1. Mamy te same spodnie,w wersji dla starszej dziewczynki :) sa super .. opaseczka cudna od razu wiedziałam,ze to Kollale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. LU to kochana mała calineczka :)
    śliczna jest co z tego, że mała ale najważniejsze, że zdrowa !!
    mnie pediatra powiedziała w państwowej przychodni, że Jaśka przekarmiam bo ma 7 miesięcy i waży 10 kg ...ale jak tu dziecku jeść nie dać ?
    natomiast nasza pediatra do której chodzimy prywatnie powiedziała, że jak najbardziej wszystko jest z jego wagą ok :)
    no cóż co kraj to obyczaj hehe

    ps. Jasiek wali w monitor jak widzi Lu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mamy gila, coś pyli (znowu :/)

    Zapraszam Was na konkurs do nas :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosną nam te dzieciaczki :D
    Ja od naszej Pani doktor usłyszałam, że Sofka jest ciut za gruba (w marcu miała 10,5kg) oczywiście nawet się tym nie przejęłam :D a nasz doktor do którego chodzimy prywatnie powiedział że wszystko z wagą jest ok :D
    Widzę że koszula po pomidorówce dostała drugie życie :D i dobrze bo świetna jest z naszej Sofka pomału wyrasta niestety...

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. nie za młoda na motor (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ona cudna, jejku do schrupania! :)
    Moja to Pyza, nigdy nie trzeba było Jej tuczyć, bo robiła to sama. ;)

    P.S Super ubrana, przepadam za tymi buciczkami, żywię nadzieję, że coś mi zostanie do tych wyprzedaży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasza Łucja pięknie i zdrowo wygląda, olać zbędne rady- porady lekarza.
    Chodzi pięknie, mówi pięknie i jeszcze zębów całkiem sporo liczy... zostawiając tym w tyle rówieśników ;)
    Pozdrowienia Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zdrówka przede wszystkim :) Wiesz co zanim spojrzałam na tekst przejrzałam fotki i od razu miałam taką myśl, ale ona wyrasta już. Masz rację widać to, a pierwszy rok to niemal magia na naszych oczach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolina Lusia wazy tyle ile Diego wazyl jak mial 4miesiace :D
    W koncu ktos "w rodzinie" pakowac musi :D
    -
    Lu sie jeszcze zlosci na matke jak ta zaklada jej na glowe cokolwiek?
    -
    Masz Ci ciotka glowe do "wiecznych" ciuchow. Pamietam ta koszule w wersji tuniki z przewiazanym w pasie paskiem. Ja przewaznie kupuje ubrania za male bo jak tu kuowac ubranie na 2-3latka jak maly ma dopiero 13miesiecy? Wszytkie mi sie wielkie wydaja a co sie okazuja na juz sa.... Musze chyba sie zapisac na kurs do Ciebie pt. Jak dobrze wydac pieniadze? :D
    -
    Ps. Kolejna wspolna pasja.... motory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, bunt czapkowo/ opaskowo/ spinkowy nadal jest... niestety:(
      co do za dużych ciuchów, poznałam taka dziewczynę z NY i jej Amelię ( oczywiście nieosobiście) Amelia młodsza od Luśki nieco ponad miesiąc i jej mama też jest miłośniczką ciuszków z Zary, Amelka i Lu mają sporo identycznych ciuchów, ale do czego zmierzam, Ona córce kupuje ubranka w dziake kids na 2-3 latka, podwija rękawy itp, a Mała wygląda świetnie :) tak więc może czas opuścić dział baby i odwiedzić kids ;))))

      Usuń
  10. KArolina! My kupujemy juz na 2-3latka !!!
    Ta koszula w ostatnim poscie u mnie jest na rozm 18-24! (kupiona jakies 2miesiace temu). Wydawala mi sie wielka. Diego pierwszy i ostatni raz(do zdjec) ja mial na sobie bo za waska jest na niego w barach :D. Koniec koncow to byl moj ostatni zakup na 2 latka. Od pewnego czasu jestesmy stalymi bywalcami w dziele kids

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienki i płaszcze/ kurtki kupuję jej na 18-24 no i są trochę za duże :)

      Usuń