15 cze 2015

instagram... czerwiec... ( part 1)












































8 komentarzy:

  1. Świetny ;) a zdjęcie w łóżku to chyba Łucja robiła?
    I pierwszy raz wodzę Twojego Pawła uśmiechniętego... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zrobiła nam kamerka ( niania) ;)))
      Ryli?! Z tym uśmiechem?! Nie dość że non stop śpi to się w ogóle nie uśmiecha ;) w realu jest na odwrót!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. :) jak mu ciągle poważne zdjęcia robisz to tak później jest

      Usuń
  2. witam cudowne zdjecia :) ja tez sie spodziewam chlopczyka i bardzo podoba mi sie jak Pani ubiera synka!a skad sa te pieluchy tetrowe w gwiazdki !pozdrawiam i czekam na wiecej zdjec i stylizacji malego ksiecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pieluchy są muślinowe ( w końcu zrozumiałam różnice, są mega mięciutkie... Nie trzeba prasować i Mają piękne wzory) w gwiazdki to Aden + Anais :))

      Usuń
  3. Lu zabiera Kosmie smoczek ☺ ?
    Nowe Nike? Czarne są czy brązowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz pożyczyła :) nie wiem co jej do głowy strzeliło ;) :P
      to było dla żartu bo więcej się to nie powtórzyło
      a Najeczki nowe, tylko te ze zdjęcia odesłałam bo się za małe okazały
      czarne kupiłam, bo brązowych bym nie miała do czego nosić, przez filtr na zdjęciu ciężko kolor określić :)

      Usuń