3 cze 2015

lato


w końcu się doczekaliśmy
termometr pokazuje ponad 30 stopni na plusie <3
ale mimo to tragedii nie ma, bo przyjemnie wieje !

w takie dni cieszę się że mamy ogród
nie ważne czy jest on mały czy duży- ważne by był 
jedyne co mi przeszkadza to wszechobecne robactwo
wszelkie komary i meszki zlatują się do mnie więc w moim towarzystwie tylko ja pogryziona 
brr
no i mrówki mogłyby koc omijać szerokim łukiem :P





































bluza- next ( SH ); leginsy- jak zawsze Babcia A











5 komentarzy:

  1. U nas tez przyjemnie wiało i mi piers przewialo :/ od dwóch dni walczę z gorączka ale niewiem czy nie obejdzie się bez antybiotyku Uważaj na ten wiaterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu Kosma tak spokojnie leży w wózku..moja szału dostawała...
    ps. lody świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana on godzinę potrafi leżeć i na liście patrzeć :) ale Łucja miała dokładnie tak samo... Za to spacery były beee..

      Usuń
    2. Kochana on godzinę potrafi leżeć i na liście patrzeć :) ale Łucja miała dokładnie tak samo... Za to spacery były beee..

      Usuń
  3. Świetne te lody duplo idealne na prezent

    OdpowiedzUsuń