24 sie 2015

eco skrzynie... półki DIY


20 tygodni temu na insta "chwaliłam się" pomalowanym srzynkami
zażartowałam sobie że minie pół roku zanim PTata je powiesi
no i chyba się nie myliłam:P

już bym chciała skończyć ten pokój 
chociaż i tak przede mną największe wyzwanie- szafa
której w pewnym momencie malowanie i doprowadzanie do używalności przerosło mnie
zwątpiłam i postanowiłam to zostawić
ale szkoda trochę taką perełkę zastąpić komodą z ikea...
od razu piszę, że szafa to za rok penie :)















sweterek- zara ( allegro); szorty- f&f ( sh ); buty- marta made it; spinka- kollale


5 komentarzy:

  1. Przepiękna Luśka! Ostatnie zdjęcie wymiata! Opalona tak, że jej zazdroszczę :D

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szafa, jaka? Ja nie mam pomysłu na szafę do pokoju dziewczyn. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynki uwielbiam ;) a szafy jestem ciekawa ... także tego uchyl rąbka tajemnicy

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna Luśka. Pochwal się szafą ;)

    OdpowiedzUsuń