13 sie 2015

z życia Kosmy... #4miesięczniak





mówią, że przy pierwszym dziecku wszystko dokładnie się notuje
pierwszy ząbek, słowo czy kroki
ale ja jestem chyba jakaś inna
nie mówię, że nic nie zapisywałam, ale zdecydowanie mniej niż przy Kosmie
teoretycznie znałam etapy rozwoju dziecka, ale teraz jak już przeszłam szkolenie praktyczne 
łatwiej mi obserwować 'osiągnięcia' Młodego

widzę jak z dnia na dzień świadomiej i celniej chwyta zabawki czy moją dłoń
ostatnio twarz też moją bada
leżąc na brzuchu wyciąga rączkę ( głównie lewą)  do przedmiotu który go zainteresuje 
często łapie się za kolana 
gdy miał 3miesiące i tydzień pierwszy raz podciągnął kolana pod brzuch i 'podpełznął' kawałek
tydzień później zaczął obracać się na brzuch przez oba boki 
którejś nocy przez sen próbował się przekręcić




nie spodziewałam się że dziecko może lubić ubieranie i rozbieranie
wyciąganie rąk z rękawów i zakładanie bodziaka przez głowę wywołuje u niego rechot- DOSŁOWNIE

nadal nie zmierzony ale waga przekroczyła już 7 kg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz