30 sie 2015

misz masz



ponad rok nie było wpisu o takim tytule
miałam pomysł na zdjęcia ( wczoraj) ale Lu nie chciała współpracować, 
później to ja nie miałam czasu by za nią z aparatem latać
kilkudniowa przerwa na blogu więc postanowiłam przejrzeć dysk i zebrać pojedyncze kadry :)


 -puzzle- ostatnio jest szał... codziennie układa wszystkie zestawy jakie ma!









-szaleństwo z moim Bratem- 




-cotton ball light - bo strach spać przy zgaszonym świetle




-jest postęp- śpi u siebie
coraz częściej ;P z zasypianiem nie ma problemów, chyba że ma gorszy dzień i woli w 'białym łóżku'
już jej do nas nie przekładamy dopóki się sama w nocy nie obudzi




- jeszcze trzy kadry z Suwalszczyzny-









-czerwcowe spacery w poszukiwaniu ślimaków-
zdj z telefonu



-mama jestem kombojem-




-przemeblowanie i chyba już tak zostanie- 
planów nie zmieniłam skrzyni mają wisieć :P to już się robi nudne...




-piknik-




-mama gdzie jest Kosma?!-
obudziła się a Młodego obok nie było... spał w wózku 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz