7 sie 2015

wyprawka update

był post o wyprawce KLIK
pisałam w nim, że na początek kupuję tylko podstawy
resztę z czasem... Kosma ma prawie 4 miesiące więc kilka gadżetów skreśliłam z listy
postanowiłam podzielić się swoją opinią
była teoria teraz praktyka 



wspominałam, że nie korzystaliśmy z łóżeczka przy Lu 
w spadku, piętro niżej zjechała do nas gwieździsta dostawka ( homemade)
przydała się wielokrotnie,
 ale z mojego lenistwa ( karmienie nocne) Kosma i tak leżał i nadal leży obok mnie 
( ostatnio jakoś Luśka się przemieściła że wylądowała między nami
 wolę nie wiedzieć jak do tego doszło, ale wszyscy cali i zdrowi )





z obawy że Łucja się zapomni i z rozpędu nie patrząc wskoczy ma łózko
(co się równa zgniecenie śpiącego brata) zakupiłam bujaczek 
o którym pisałam przy okazji posta #3miesięczniak
polecam i zawsze będę polecać egzemplarz Tiny Love
( tu akurat zaporowa cena, kupiłam taniej! )
bo rozkłada się na płasko
 ( ja dodatkowo włożyłam gruby materac wózkowy, 
bo sama wkładka moim zdaniem przy dłuższym leżeniu za zdrowa nie jest)
do tego ma piękne kolory 






Kosmę zaczęliśmy kąpać w normalnej wannie gdy miał 1 miesiąc i tydzień 
gdy skończył 3 zakupiłam wkładkę do wanny angelcare
spokojnie mogłam to zrobić wcześniej, ale chyba czekałam aż mi kręgosłup wysiądzie
sprawdza się super, Kosmyk może teraz się kąpać ponad pół godziny
do tego spokojnie można włożyć do niego Łucję i zaoszczędzić czas i wodę :P






w podlinkowanym poście pisałam o niani video bez której żyć nie potrafię
mieliśmy znaleźć jakąś tańszą alternatywę
ale skończyło się na kamerze D- link
minusy: musi być non stop podłączona do zasilania, długo się włącza, działa na wi-fi czasem są przez to problemy, bo albo kamera albo tablet/ telefon sieci nie może znaleźć, jest bardzo czuła na ruch i dźwięki... jak Lu głośniej coś powie w drugim pokoju wyłapuje od razu, dźwięk ma spore opóźnienie
plusów ma więcej więc nie żałuję zakupu







chusta/ nosidło 
nie lubi się motać w chustę... w nosidle ( pożyczonym na całe szczęście) też siedzieć nie lubi
ogólnie nie miałam jak go przyzwyczajać, bo Pana nie noszę raczej na rękach
chyba że z łóżka do wózka/ bujaczka... do łazienki- kąpiel


otulacze i pieluchy
po pierwsze już ogarnęłam, różnicę miedzy tetrą a bambusem/ muślinem
ta jak się spodziewałam Kosma jak siostra śpi przytulony do pieluchy
najlepiej jak ma nią cała twarz nakrytą...
Młody w prezencie dostał otulacz od pink no more wzór gangsta owce
pokochałam go! używam jako kocyk, osłona wózka przed słońcem, wieszam w szybie okna samochodowego, związując dwa rogi mam chustę do zakrycia w czasie karmienia
no wielka miłość!
ale jedne to mało- zamówiłam drugi od la millu
mam słabość do wzoru grey sheep
jest świetny gatunkowo, świeży zakup więc ciężko powiedzieć jak się zachowa po kilku praniach ;)






kocyki
podtrzymuje teorię, że ich nigdy za wiele!
Kosma okazał się bardzo ciepłolubny- totalne przeciwieństwo Łucji
30 stopniowy upał, a on pod kocykiem z polaru minky
babcia się nade mną zlitowała i uszyła je za mnie
miał być jeden a są 3 ;)
kocyk od Color Stories po kilku praniach nie wygląda jak nowy... ' stracił blask'
ale lubię go mimo to bo jest ciężki i przykryty nim Kosmaty śpi pięknie
jakby przytulony 

samopodgrzewającej się butelki nie miałam okazji wypróbować
nadal go karmię choć ja z tych nielubiących... dla mnie w tym zero magii
karmie bo muszę 
po 6 miesiącu będę go odstawiać, mam nadzieję, ze pójdzie szybko 
tak więc podgrzewacz i butelki się przydadzą! 

na liście nie było Szumisia
posiadamy, przydawał się bardzo...
dzięki niemu nie było totalnej ciszy, którą przerwać w każdej chwili mogła Łucja swoim krzykiem
niestety szumiś po miesiącu zaczął szwankować, cały czas nie mogę się zebrać by go reklamować 



5 komentarzy:

  1. A co ci sięz sszumisiem dzieje? Wkładkę jak polecasz to kupię bo się właśnie rozglądalam A nie zsuwa się z niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szumiś zaczął dziwnie szumieć, nie wyłączał się po 40 min tylko znacznie później... no i ostatnio ( 4 tygodnie temu zaciął się i szumi do dziś non stop tylko już cicho:P

      a wkłada super, Kosma się nie zsuwa tylko jest tak ruchliwy że nie ma szans by go z oczu spuścić.. póki co jeszcze nie zleciał ;)

      Usuń
    2. zamówiłam tą wkłądkę (oczywiście Gabi wybrała różową) dziś będzie pierwsza kąpiel!
      a tak w ogóle to pisałaś też kiedyś o karuzelce TinyLove małej kupiłam ja już jakiś czas temu i po prostu rewelacja! jeden z lepszych zakupow dla Li mam ndzieje ze z wkladka będzie podobnie :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękujemy za dobre słowo pod adresem Szumiącego Misia. Prosimy spróbować zmienić baterie na zupełnie nowe ( i nie akumulatorki). Jeśli nadal będzie problem z urządzeniem szumiącym, koniecznie prosimy o kontakt z działem obsługi klienta contact@whisbear.com. Sprawnie przeprowadzimy proces reklamacyjny! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za informację :) jak wrócimy z urlopu podmienię baterię !

      Usuń