2 wrz 2013

AUTUMN



u nas już typowo jesienna pogoda
chłodne wieczory, deszcz pada nie mogę znaleźć kaloszy dla Łucji więc spacery po kałużach musimy odłożyć 
w ogóle czas zakupić jakieś jesienne półbuciki tylko nic ciekawego znaleźć nie mogę...
dziś prezentuję mój pierwszy zakup z Reserved on line- czapka!
rozmiar M z działu dla dziewczynki od 2 lat, nie było mniejszej niestety, ale na dłużej starczy ;)

płaszczyk nasz 'zimowy' zeszłoroczny 
musiałam tylko go w samochodzie Luśce zdjąć, bo by się nam ugotowała
ale na powietrzu ( wietrze, bardzo chłodnym wietrze) spisuje się rewelacyjnie !
























































płaszczyk- zara
sukienka- SH
rajstopy- h&m
czapka- reserved kids
buty- zara ( sale )






13 komentarzy:

  1. Oj tak dziś u nas pogoda mega wietrzna ... typowo jesienna

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Lu wygląda, nie mogę się napatrzeć :))) Też szukam jakiś butów "przejściówek" dla N. chciałam jakieś botki, ale również nic ciekawego nie mogę znaleźć, co by nam pasowało do reszty jesiennych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to! ja to przejściówki muszę mieć brązowe i czarne najlepiej... a to się równa 2 x więcej kasy :(

      Usuń
    2. Nam się udało czarne workery dla W. z zary nowe odkupić na all za 50 zł skórzane :)
      Do tego dziś zamawiam w róże z zary, mamy jeszcze balerinki, reeboki i te z H&M no i kalosze. A kalosze, takie małe 21, są u nas ciemnogranatowe jak chcesz to mogę Ci kupić i wysłać dla Lu. Całe 30 zł kosztują :P

      A tak btw. widziałaś gdzieś może jeszcze w Wawie w Zarze na wyprzedażach płaszczyki coś a'la ten co ma Lu na sobie ?? Bo właśnie płaszczyka jeszcze nie mamy, ale taka iście wyprzedażowa cena tylko by mnie satysfakcjonowała :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. W róże wczoraj w sklepie widziałam i mnie ostro rozczarowały... Zrezygnowałam z zakupu ( ewentualnie salę) !
      Co do kaloszy dzięki, my potrzebujemy 19 i znalazłam ( a raczej znajoma) czarne <3 w decatlonie ;)
      A plaszczykow nie widziałam, ten zakupiłam w zimę zeszłego roku niestety nie na wyprzedaży (179,90zl) on jest ciepły... Poza tym wyprzedaże już się skończyły ;)

      Usuń
  3. Wczoraj właśnie oglądałam taką czapusie dla mojej Córci.Ale za mała na Nią jest jeszcze.Fajnie tu u Was,będę często zaglądać .

    swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten plaszyk i trzapeczka cudownie pasuje, szkoda ze sukienki calej nie widac napewo jest klase-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super modnie :) Kratka to chyba teraz na topie :) Ślicznie! A ja czapy latam i szukam i w Reserved byłam a takich nie widziałam! GRRRR Chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Nas podobna pogoda...

    Córcia wygląda rewelacyjnie..a pies.. też piękny :))

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym Ją! Wygląda przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglada Lu w tym rozu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka Lu :) I taka modnisia:)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń