20 wrz 2013

" śliczny chłopczyk"



chłopiec czy dziewczynka?!
gdyby nie kokarda na czapce, koronka na swetrze i kwiatki na spodniach można by Luśkę z chłopcem pomylić 
przechodził Pan... sprytny, bo zaczął " o jakie śliczne dziecko"
miał czas na wyłapanie dziewczęcych elementów stroju
dodał " jaka kokarda... zdecydowanie dziewczynka, ma dziewczęca buźkę" !

ja bez okularów zapewne bym za chłopca wzięła :P
do tego te miny i ruchy/ pozy
a Wy jak oceniacie? 






























































spodnie, bluzka, buty- zara
sweter- Kappahl/ Newbie
czapka- Reserved Kids


20 komentarzy:

  1. Lu jest cudowna! to Tyle w tym temacie :) Ja mam podobnie z "obcymi" jako ze Julka ma, ma krotkie włoski (krótsze od Lu a jest odrobinke starsza) wiekszosc mowi jaki cudny chłopczyk, nie wazne ze mała ma klczyki w uszkach i ubrana jest typowo dziewczęco...ale niestety jeśli dziecko niema rozowej bluzki w hello kitty na klatce to juz jest chłopcem :) ps. co prawda LU na niektorych zdjęciach potrafiłabym zmylić i mnie...ale tylko na chwilunie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolczyki w uszach to dobry sposób ;) ale nie zawsze jednak działa !
      Hello kitty mówie nie, już wolę mieć Lucka ( tak na nią czasem mówimy ) w domu:)

      Usuń
  2. Jak kiedyś założyłam Sofie czapę typu krasnal to każdy myślał że to chłopiec, i wcale się nie dziwie żadnego akcentu dziewczęcego w stylizacji nie było, więc sama bym tak pomyślała :D

    Lu boska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieee, widać przecież że to dziewczynka. :)
    My miałyśmy takie akcje w markecie, że hej. Pani starsza się do nas przylepiła i w kółko powtarzała, że mam ślicznego chłopca. Mówiłam Jej, że to dziewczynka, różowe spodnie miała w końcu. A Pani się zapominała za chwilę i znowu do mojej Córki: - Śliczny jesteś taaak. ;)
    Na początku trochę mnie to irytowało, ale później dałam na luz, ileż można? ;)
    P.S Super spodenki. I jaki miś! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywa i tak :) ale przecież Twoja Oli jest typowo dziewczęca i jej nie ma bata z chłopcem pomylić!!!

      Usuń
  4. Misiek pennowski love!!!
    Wszystko wszystkim ale Luski oczy mowia ze jest dzieczynka!!!
    No ja bym tam jej nawet w kalosenach nie pomylila z chlopczykiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakże nasza ulica się pięknie prezentuje :-) i nawet kawałek naszej bramy i domu dziadków ;-) Karolina jestem zachwycona! Całym blogiem, zdjęciami, no bo Luśką to już od jej urodzenia :-) Najładniejsze i najfajniejsze dziecko ( oczywiście nie licząc mojego własnego ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie ją ubierasz, no za każdym razem się zachwycam :)Ja też dzieci w tym wieku czasem pomyle, ale ja też ślepa jak kret. Ale przy tej modzie to czasem serio nie wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobna do PT jest bardzo, ale żeby chłopiec? Nie! Nigdy w życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem jak nic dziewczynka,ma dziewczęcą urodę!!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czapka ladna cala stylizacja. Babcie i dziadki zawsze dzieci myla, tak byla jak ja bylam mala i brat(opowiesci Mama)i tak jest u naszych maluchow, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kasiakuzniki
    hehe no minki na zdjęciach ma typowo chłopięce Milka też takie robi i jak w domu ubrana jest w byle co to wygląda jak chłopaczek:D:D:D ja tez długo jak chłopak wyglądałam:) te spodenki trochę zmyliły pana bo teraz większość spodni to rurki bądź leginsy:D
    -
    a i widzę że jednak zdecydowałaś się na botki ;P my dalej jesteśmy z nich zadowolone nic im się nie dzieję Milka ładnie w nich chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Milka ma kolczyki, to już typowo dziewczecy gadżet ;)
      Tak skusiłam się na buty ( pozazdroscilam) hehe też jestem z nich bardzo zadowolona więc dzirkuje za inspirację ;)

      Usuń
  11. Śliczna dziewczynka! Spodnie i buty fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem jest śliczna! Ja bym się nie przejmowała, mojego B. zawsze biorą za dziewczynkę, bo ma duże oczy i od urodzenia dużo włosków:) wszystkie dzieci są śliczne i już:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha. Dla mnie to Dziewuch z charakterem :) i tego misia za ucho tak targa :)
    Genialnie wygląda, osobiście lubię w dość 'chłopackie' rzeczy swoją Frankę stroić i często słyszę, że jest Chłopakiem... bo przecież jak nie różowa to sprawa prosta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze co? Franka chłopcem? No.way! Nie dość że dziewczęca to do tego jej fryz <3

      Usuń
  14. Hahaha...Niestety społeczeństwo Nasze dalej jest uprzedzone! Dziewczynki róż. Chłopcy granat!

    OdpowiedzUsuń