27 wrz 2013

black and white


już nie raz pisałam o tym że uwielbiam połączenie czarnego z białym
we wnętrzach, dodatkach i akcesoriach oraz na ubraniach
no i jeszcze  ewentualnie szary
dziś mały B&W mix
;)


























1. Piszczałka- sąsiedzka kotka, która przesiaduje u nas na tarasie
2. ulubione krówki <3
3. Luśkowe i moje okulary
4. obraz- IKEA
5. poszewki na poduszki- IKEA
6-7. nasza zajączka w jednej ze swoich kreacji- eco bawki
8. czarny ceramiczny pierścionek z połączeniem białego złota- Apart/ Jeell
9. Lu ma tak jak ja... oczy niebieskie czy szare?! w zależności od tego co ma na sobie i jakie światło pada 
Łucja ma na sobie tunikę z H&Mu ( allegro) rajtki również hmowe
10. Luśki pierwsze skarpetki ( kupione w 3 miesiącu ciąży ) moje ulubione :)

2 komentarze:

  1. też lubię takie kombinacje kolorystyczne, a Lu ma cudne oczka! Na tym zdjęciu wydają się być niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory raz są modne raz nie czarny i biały jest zawsze na czasie ;)
    Ja uwielbiam czarne buty i torby ;)

    OdpowiedzUsuń