19 wrz 2013

byle nie siedzieć w domu!



w końcu w Stolicy padać przestało ( pytanie na jak długo?!)
po godzinie 18 nawet słońce wyszło <3
 wykorzystałyśmy pogodę i od razu zarządzony spacer
hmmm...
tylko gdzie są moje klucze?!
okazało się, ze PT w samochodzie je wozi, bo zostawiłam je ostatnio 
furtka zamknięta to zadowolić się trzeba tym co jest
jak dobrze, że mamy spore podwórko
jest huśtawka ( na której się mały PT bujał) zjeżdżalnia, trampolina i jest sąsiedzki KOT!
są też uwielbiane przez dzieci kałuże :)


-
ostatnio sporo kupuje na allegro, bo zbankrutować można kompletując całą jesienną i zimowa garderobę w zarze
na alle są perełki
np. Luśkowe buty ( zara ) kupiłam nówki sztuki za 45zł 
można?! 




































































































bluzka, sweter- h&m
spodnie, czapka, chustka, buty- zara


12 komentarzy:

  1. jak Ona w tej czapie słodko wygląda!:) zresztą cały jej look bardzo mi się podoba:) te spodnie z kotkami na kolankach rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! uwielbiam kolory ziemi zwłąszcza jesienią ;) Lusia przepiękna ! aa mam pytanko ;) jaki to rozmiar sweterka z hm ? ja online zazwyczaj zamawiam i zawsze mam problem z rozmiarem w hm :)no i czapa bosko wygląda w wersji poprawnej dziewczęcej ;)) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z h&m jest problem, ten sweterk jest z działu LOGG i wg metki to 68, ale porównując z innymi ubrankami to raczej 74 ( poza tym moim zdaniem h&m ma dość zawyżoną rozmiarówkę)
      dziś przyszedł szary wełniany też LOGG (80) i dopiero koło marca będzie dobry... :(

      Usuń
  3. Jak ja Wam zazdroszcze tego ogrodka!!!!!!
    A ile u Was juz lisci! Prawdziwa polska jesien!
    Do nas jeszcze nie dotarla. Na szzescie.
    Pompon rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Was dotrze a nas śniegiem zasypie ( koło stycznia:P )

      Usuń
  4. jejku, ale słodko wygląda :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM :) A KOTKI SIĘ DOPRAŁY ? BO NASZE SPODNIE PO WARIACJACH DZISIEJSZEGO DNIA NIESTETY NIE :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co jest na zdjęcach to nic po raczkowaniu między krzesłami ;) zielone całe no i się nie doprały ale jakoś nie płakałam, myślę, że jeszcze ze 3 x upiorę i nie będzie widać ;)

      Usuń
  6. A ja nie mam ręki do tego nieszczęsnego allegro.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aukcja była 'kup teraz' :)
      głównie na takich kupuję, ostatnio wygrałam 2 licytację <3
      ale kilka przegrałam, znaczy się nie chciałam już więcej płacić... ;)

      Usuń
  7. Oj to prawda,ja wciąż na etapie doboru garderoby dla córki .. wydałam już w tym miesiącu majątek,a jeszcze sporo rzeczy nie mamy .. zimowej kurtki,która niestety na rano juz musi być koniecznie ..zimno strasznie .. szukam na all ,ale nic nie ma :( kilka rzeczy kupiłyśmy za fajne pieniążki .. używanych też troszkę .. jeszcze sh muszę odwiedzić.. tylko nie mam kiedy zajechać .. ps. czapa rewelacyjnie się prezentuje ;) u nas będzie pewnie noszona zimą,bo Maja za czapkami nie przepada ..

    OdpowiedzUsuń