5 wrz 2013

Lusia tylko nie wchodź do kałuży... !



nie pamiętam kiedy ostatnio tyle spacerowałyśmy
pogoda dziwna, słońce świeci, zaraz deszczowe chmury z których nawet jedna kropla nie poleciała
wiatr mało głowy nie urwie... jak tu się ubrać w taką pogodę?!
ja dziecko ubrać?! 
na cebulkę najbezpieczniej, Łucje rozbierałam z dolnej warstwy ( bodziaka)  na korytarzu w CH

przy okazji wizyty w zarze ( odbiór paczki i kolejna reklamacja mojej torby) zakupiłam Luśce botki
zbierałam się z ich zakupem od dawna, ale mam już dość wiecznego wiązania sznurowadeł !
kalosze to to nie są, ale po bliskim spotkaniu z kałużą stopa sucha :)
do tego dziś po raz pierwszy prezentowa cudna sztruksowa sukieneczka
Lu dostała ją na gwiazdkę ale że ona mikrus to dopiero teraz robi się dobra
płaszczyk kupiony na chrzciny (rozmiar 9-12 miesięcy ) mam nadzieję, że i w tę zimę nam posłuży!

-
pochwalić muszę moje nie śpiące w dzień dziecko
w drodze powrotnej z CH usnęła, spała w wózku
zdążyłam zrobić makaron, lajkować na fb- pobudka ale nie wyspała się 
położyłam ją do naszego łóżka i spała dalej... łącznie ze 3 h! o.O









































płaszczyk- zara
sukienka- prezent 
rajstopy- h&m
buty- zara
czapka- reserved 

17 komentarzy:

  1. mała dama!!! jaki ma piękny kubraczek! dla mnie cudeńko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju kocham malutka ;) plaszcz super, cala stylizacja do zakochania !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest :-)
    U nas na kałuże najlepiej sprawdzają się air maxy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham air max'y mogłabym w nich non stop chodzić gdyby PT ich gdzieś w piwnicy nie posial... A takie mini to już w ogóle tylko szkoda mi kasy, bo wiesz nam do plaszczykow średnio by pasowały ;)

      Usuń
  4. pięknie Mała wygląda....cudowna stylizaja....ale ja się cieszę, że u Nas ostatki lata jeszcze:)
    a buciki to z nowej kolekcji?bo na stronie nie widzę...
    Pozdrawiam
    Karolka Mama Lilutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buty z nowej kolekcji i na stronie są cały czas... Tylko jak to z zara bywa zupełnie inaczej w realu wygladaja:)

      Usuń
    2. aha....czyli które to są??podaj chociaż z nagłówka nazwę:)

      Usuń
    3. Ocieplane kozaki w wężowy wzór
      a tu link- http://www.zara.com/pl/pl/dzieci/niemowl%C4%99-dziewczynka-%283--miesi%C4%99cy%29/buty/ocieplane-kozaki-w-w%C4%99%C5%BCowy-wz%C3%B3r-c269282p1295392.html

      Usuń
    4. ahaaaaaaaaaaa to te.....niepodobne:)
      a śliczne, bo na fotce tak do mnie nie przemawiają:)
      u Nas też jeszcze ostatnie dni ciepłego lata, latamy rozebrane, ale pora pomyśleć o zimowych zapsasach:)
      dzięki
      aha-a czy te butki mają fest sztywną podeszwę?
      Pozdrawiam
      Karolka Mama Lilutka

      Usuń
    5. nie wiem jak to jest z innymi rozmiarami, ale nasze ( za duże 20) mają dość plastyczną podeszwę, da się je złożyć na pół ;)

      Usuń
    6. dzięki:*
      i widzę foto butków dołączyłaś do posta:)
      Nam potrzebne by były 21 pewnie, ale skoro piszesz że elastyczna to fajnie
      Buźka

      Usuń
  5. no genialnie wygląda :) muszą się ludzie oglądać, no muszą !!! a my sobie właśnie gumiaki z Zary zafundowałyśmy, a tu lato wróciło!

    OdpowiedzUsuń
  6. butki i czapa super:) U nas kałuża = zabawa więc kalosze muszą być, jak na dworze morko:P

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk jest piękny ale bez Lu już tak uroczy by nie był :D

    OdpowiedzUsuń
  8. My jesteśmy na etapie szukania kaloszy marzą mi się Huntery ale noga musi troszkę urosnąć :D)
    Póki co wróciło lato więc zakup mogę odłożyć na troszkę :D

    A Lu wygląda uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie Wy mieszkacie,że Wam lato wróciło- zazdroszczę! :)
      -
      taa Hunter to dopiero w przyszłym roku... już pieniądze zacznę zbierać;)

      Usuń