10 wrz 2013

panie pilocie...


jako że ja Matka z niemałą wadą wzroku jestem w szoku co to moje dziecko jest w stanie dojrzeć...
samolot lecący tak wysoko że ledwo białą smugę widać 
krzyczy 'koko' jak żadnego ptaka na horyzoncie nie ma, naglę jeden odlatuje z komina sąsiedzkiego budynku
słuch też ma niezły, mieszkamy w bliskim sąsiedztwie torów 
pociągi przejeżdżają dość często, ale my nie każdy słyszymy 
( tylko te dające sygnał dźwiękowy by przegonić przebiegający na drugą stronę 'ludziów' ) 
ale Luśka raz na jakiś czas woła 'ciuciu' wsłuchujemy się i faktycznie- jedzie!


-
jeszcze trochę o ciuchach
spodobały mi się szaro-bure kolory i takie bedą królowały w Łucyjowej garderobie! 
na zdjęciach Lu ma na sobie sweterek który nosi od 10 miesięcy rozmiar 3-6 miesięcy
( wcześniej na podwiniętym rękawie) 
najnowszy zakup, beżowe spodnie  9-12 miesięcy i jeszcze za luźne
można?!























































sweterek- reserved
bodziak- Kappahl/ Newbie
spodnie, buty- zara








18 komentarzy:

  1. Jaka Ona zawsze jest modna.Chętnie tu zaglądam :)
    Pozdrawiam!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki super! sama mojemu K. bym takie kupiła! A słuch u Nas też tygrys ma lepszy od Matki!

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ostatnim zdjęciu, jak nie ona. Kiedy te dzieci tak nam urosły??

    Buty rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) my też mamy ten sweterek. Lubię go, bo wszedzie mi pasuje.
    A co do wzroku i słuchu, zgadzam się. Małe dzieci są bardzo spostrzegawcze pewnie dlatego, że wszystko jest dla nich nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go jeszcze bardziej lubię za cenę- zamówiłam na allegro za mniej niż 20 zł z przesyłką <3

      Usuń
  5. słodkości!!! piękny ma sweterek i buciki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jakbym czytała o mojej N. z tymi samolotami, pociągami i koko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lu jest boska :)
    uwielbiamy ją !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana no zestaw my love ;) wszystko dobrane idealne .. beżowe spodnie cud !! chcę takie dla Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad spodniami się zastanawiam, czy drugich takich samych nie kupić ( i jeszcze laeginsy a la ciemne jeansy) do wszystkiego pasują, a schnąć już tak szybko nie będą.
      Pewne jest że na sale kupuje spodnie i buty na przyszły rok! :)

      Usuń
  9. Sweterek rośnie z wami! Zestaw piękny, zwłaszcza butki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż trudno uwierzyć, że to Lu jest na tym ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do wzroku i słuchu to się z Tobą zgodzę S. też widzi i słyszy dużo więcej niż my :D

    Butki i spodnie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja chyba kometowac nie musze.
    Diego dal maly pokaz samolotowego wzroku i sluchu. On go wszedzie wypatrzy.
    Jej doskonale pamietam to ostatnie zdjecie! Ja bym pporosila male porownanie.
    Daj krokodyla w rece Lusce i cykaj foty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się uśmiałam z tego pokazu :D czadowo Diego reaguje !
      może się uda jakieś porównanie zrobić- zobaczymy :)

      Usuń
  13. ubierasz ją cudnie :D za każdym razem się zachwycam. Nie przebierasz ale ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś przydała by się wspólna sesja naszych małych dam :)

    OdpowiedzUsuń