1 sty 2014

new in, czyli zabawa świątecznymi prezentami...


kilka słów w temacie prezentów świątecznych
obserwując wiele blogów zauważyłam modę na kuchnie ( głównie drewniane)
ceny niektórych zabić mogą
Lucjusz kuchnią jako meblem się nie interesuje, byliśmy w niejednej kawiarni dzieciowej gdzie takowe były,
 nawet w ich stronę nie spojrzała
za to akcesoria kuchenne to no 1
i tu wkracza ikea <3
w posiadaniu mamy zestaw ceramicznych talerzy i misek,
filiżanek i kubeczków, oraz komplet garnków i akcesoriów typu łyżka do zupy!
są genialne
Luśka codziennie od świąt karmi swoje misie
właśnie! misie!
już nieraz pisałam, jak to Lu nie uwielbia pluszaków
"zbiera" a raczej ja za nią zbieram małe misie My blue nose frinds
z racji rozmiaru nosimy je ze sobą wszędzie :)
po świętach do naszej rodzinki niebieskonosków dołączyły 4 sztuki

pod choinkę do chrzestnych Mikołaj przyniósł sklep spożywczy z akcesoriami i mini wózkiem supermarketowym 
kolejny hit

wujek się zaoferował, że w przyszłości sam zrobi dla Łucji drewnianą kuchnię 
:)






























































koszula, leginsy- zara ( sale )
spinka- Momilio




10 komentarzy:

  1. Ale z Lucyny jest ekstra kuchara! :) :)
    a włoski Jej rosną w oczach dosłownie :)
    a i brawo za znaki wodne, może już nikomu nie przyjdzie do głowy kopiowanie.
    Swoją drogą ta babka ma nierówno pod beretem...mam nadzieję, że odpuści na dobre!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te akcesoria kuchenne z Ikei są rzeczywiście świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne te misie! Już sobie upatrzyłam trzy na ich stronie tylko musze doczytać o wysyłce.

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na allegro szukaj :) albo w smyku kilka w empiku widzialam... Ze strony.nie zamawialam

      Usuń
  4. Jakoś właśnie polubiłyśmy zabawki z ikei ! Ostatnio ulubiony jest piesek pluszowy z ikei u Amelki ;) Ale przy najbliżej okazji kupimy zestaw ten co Wy macie ceramiczny i metalowe gary.Kuchnie mamy ,plastikową ,ale jakoś też nie było dużego zainteresowania :/ A Łucja śliczna jak zawsze,jestem fanką Jej włosków <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje was od dawna, wydaje mi się że Łucja coraz bardziej do taty się robi podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, a to ciekawe, bo ona od zawsze była 'cały tata' teraz dopiero zaczyna mieć coś ze mnie :)

      Usuń
    2. Pewnie masz rację bo Wy ją widzicie codziennie :)

      Usuń
    3. :) znaczy się to nie jest tylko nasze zdanie, tak w ogóle to pierwsza osobą jesteś która stwierdziła, że Łucja nie była ' cały tata' z ręka na sercu to mówię :) no i się ciesz, bo już się pogodziłam z tym, ze jedyne co po mnie ma, to płeć i kolor oczu :)

      Usuń