26 sty 2014

śnieg po kolana


zima się rozkręciła
za oknem pięknie, bo słońce świeci, ale zimo, że czubka nosa się wystawić na mróz nie chce
no ale z domu wyjść trzeba...
Łucja przeszczęśliwa, śnieg jej niestraszny 
gdyby mogła to pół dnia by mygła w około domu śmiagać

gdy dziś PTata odśnieżał samochód a ja zwlekałam się ze schodów
Lu postanowiła wykorzystać moment i 'zanurkowała' w puch
dobrze, że miała na sobie 2 pary rajstop, 
od razu w samochodzie jedne ściągnęłam i buty ze śniegu wytrzepałam 
nie zdążyła poczuć, ze to mokre i zimne

















Luśka nie lubi porządku, ma to po mamusi 
miejsce zabawek jest na środku dywanu
ubrania w szufladach leżeć nie muszą, lepiej się prezentują na podłodze :)















przełom!
pozbierała wszystko, ale że szuflada się domknąć nie chciała
ciuchy ponownie wylądowały na środku pokoju <3













komin- Babcia A
rękawiczki- h&m
reszta- zara

10 komentarzy:

  1. a w tle widzę ten piękny fotel <3 Luśka wygląda jak zawsze cudownie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LUSIA najpiękniejsza,najwspanialsza:)Pięknie wygląda w futerku,urocza jest:)No i bałaganiara z niej na maxa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale macie śniegu ;D
    Moja S. po mamusi z tych porządnych wszystko sprząta, odkłada na miejsce , czyści i wyrzuca do śmieci co nie potrzebne ;) ale ubrania na środku pokoju już nie raz lądowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się czy Łucji pojaśniały włoski ?? Jest przeUrocza ! i jak zawsze taka modna :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. :) słodki, czerwony kinolek i piękna zimowa stylówa!
    A co do szuflad z ciuchami i opróżniania ich zawartości to dogadałyby się z Franką. Kobitki no!

    OdpowiedzUsuń
  6. "porządkowanie" szafy to ulubiona zabawa Bomblowej

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci ze chyba najbardziej uwielbiam taka Lusie... w korzuchu czapie z pomponem i rajstopami :)
    Ciagle amietam te zdjecia w bialym korzuszku w bialej czapce i w bialych bucikach....
    To cappuccino tez czaderskie!
    Co do porzadkow ten tego sie wypowiadac nie bede :).
    -
    Sukienka zajefajna!. Myslalm, ze Lu sie dorobila drugiej spodniczki ale nic z tego :D
    Cudowna jest :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten komin babci. A co to za przepiękny fotel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babcia do kompletu zrobiła, piękną czapkę z wielkim pomponem <3
      a fotel to moja 'młodzieńcza miłość' jak miałam jakieś 16 lat, namówiłam na niego mojego tatę
      kupiony na giełdzie staroci, za całe 120zł !! najlepszy zakup w moim życiu
      najprawdopodobniej czeka go randka z tapicerem, bo średnio nam pasuje i ma bardzo zniszczone podłokietniki :)

      Usuń
  9. Ale boskie to futerko. I komin babcia piękny zrobiła :) Jak każda chyba dziewczynka uwielbia szperać w ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń