24 sty 2014

zara sale part 2


powoli wyprzedaże zbliżają się ku końcowi
troszkę zaszalałam i portfel świeci pustkami
a nowa kolekcja zachwyca jak zawsze
jak tylko trafię w totka ( chociaż piątkę ) to zrealizuję zamówienie  ' z koszyka'

na zdjęciach nie wszystkie sale'owe łupy 
( do tego większość już na fb pokazywałam, a  w części Lu na instagramie można zobaczyć )
czekam jeszcze na buty na wiosnę które dojdą najprawdopodobniej w poniedziałek
dostałam maila do zary, że mają problemy techniczne z zamówienie, 
przepraszają i w ramach rekompensaty zwrócą mi za przesyłkę przy następnych zakupach
zawsze coś !

pojawiło się tez kilka nieudanych zakupów
głównie o butach mówię
bez przymierzania ciężko trafić w 100%









jeszcze przed startem wyprzedaży zaplanowałam sobie, że kupię Łucji buty na przyszłą zimę
nie popisałam się i kupiłam te w których teraz śmiga
nie jestem pewna co do rozmiaru ( wzięłam 23)
Lu ma małą nogę i wolno jej rośnie
obecnie nosi 19 a zimowe trochę przy duże ma 20
zawsze mogę jej watę w czubek wsadzić :P heheh
albo sprzedać nowe z metkami na allegro 
mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby!





jak już wspomniałam zachwycam się nową kolekcją
póki co skromnie 
z listy must have skreśliłam bluzę
i dobrze, ze to zrobiłam bo online już jej od jakiegoś czasu nie ma,
a stacjonarnie była ostatnia <3








34 komentarze:

  1. Mam czapę i płaszczyk beżowy :) Bluzę chciałam ale się spóźniłam niestety. Futerko i szry płaszczyk cudne. Po tym wpisie żałuję że nie wzięłam. Rozsądek wziął górę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne łupy:)
    czapka i bluza z koronką cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne łupy :) A jaki macie rozmiar płaszczyka z odpinaną kamizelką? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej bluzie. No cud!! Ja chce Luskie w niej zobaczyć! Teraz, natychmiast!!! :-D


    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam plan na zdjęcia w tej bluzie :)
      tylko muszę dokupić trampki i jeansy
      wtedy będzie pierwszy post z cyklu 'jaka matka taka córka'
      ale to za jakiś czas... dokładnie za 150zł :P

      Usuń
    2. to się doczekać nie mogę! :)

      Wiola

      Usuń
  5. A jaki rozmiar szarej bluzy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Karola cudne łupy upolowałaś :)
    warszawskie Zary chyba jakoś lepiej są wyposażone niż te poznańskie albo ja szczęścia nie mam
    co do butów te jasne adidaski to mistrzostwo mamy je i uwielbiamy (zresztą kupiliśmy z Twojego polecenia i nie żałujemy)
    jedynie ze względu na długie rozwiązujące się sznurówki zaczęłam je wiązać najpierw przez tą tylną szlufkę a później z przodu i jest o niebo lepiej, sznurówki nie latają po ziemi i się nie rozwiązują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te buty, też jestm z nich zadowolona, wsuwasz nogę i gotowe :)
      my ich nie wiążemy w sensie raz zawiązane i się trzyma... wg zdjęć na stronie one są z przodu wiązane :)

      Usuń
    2. Daria w Poznaniu w Browarze jest wybór ogromny, a jak czegoś ner ma co mnie interesuje to z magazynu przynoszą ;)

      Usuń
    3. Iwona żartujesz chyba
      no to ja muszę się sporo od Ciebie nauczyć :)

      Karolina my też je wiążemy z przodu tylko w sensie takim że najpierw przekładam je przez tylną szlufkę i z powrotem do przodu (jeśli rozumiesz o co mi chodzi),

      Usuń
    4. Daria domyślam sie o czym piszesz :)
      tylko my chyba krótsze mamy te sznurówki bo u nas jakbym z tyłu przewlekła to nie starczyło by mi na wiązanie z przodu ;P

      Usuń
  7. płaszczyk boski jak i reszta :)
    ja nawet nie próbuje kupować butów na daleką przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampulce też ostatnio zakupiłam :D świetne są tylko my z myślą o tym sezonie ;) Mamy 21 i są cutkę większe, ale dobrze że miałam możliwość przymierzyć w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupiłam jak tylko się stacjonarnie pojawiły ( 20 )
      bo bałam się, ze szybko wykupią a mi zależało na nich baardzo :)
      jak się okazało zostało ich bardzo dużo :P
      co mnie w sumie cieszy, bo mamy na przyszły rok <3

      Usuń
  9. Śliczne ciuszki kupiłaś:)Szary płaszczyk i futerko rewelacja!!!!A buciki to szok jestem w nich zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaki rozmiar kupiłaś tych lakierek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile cm ma teraz stópka Twojej córci? A możesz zmierzyć ile cm ma wkładka w tej 20?

      Usuń
    2. Stopa Lu ma 13 cm, a buty mają wg metki 13,8 (?) są za sztywne aby zmiezyc...

      Usuń
  11. Ja też popłynęłam na tej końcówce wyprzedaży w zarze, szkoda tylko, że portek nie znalazłam we frankowym rozmiarze.
    Tak czy inaczej mocno się z Tobą solidaryzuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie poszalałaś! Ale łupy świetne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko takie piękne :)
    Majci też nóżka wolno rosła a na wiosnę tak jej wystrzeliła ze nie nadążałam butów kupować :)
    W za duże butki możesz wsadzić wkładkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie taką wkładkę kupić można?

      Usuń
    2. No i tu pojawia się problem. Popytaj w sklepach z obuwiem dziecięcym, a jeśli nie znajdziesz to można przerobić te "normalne". Odrysujesz podeszwę buta na wkładce a pózniej będziesz przycinać aż dopasujesz.
      Powodzenia :D

      Usuń
  14. Jejku ,ale same śliczności,zazdroszczę! Mam parę ubranek z Zary i są to na pewno ulubione ! Teraz chcę kupić mojej Amelce buciki ,mam już upatrzone :) Aaaa , i też właśnie oglądałam płaszczyk na wiosnę takie sam jak Wy macie! Śliczne te ubranka!

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam ma moze Pani do odsprzedania ten szary plaszczyk ?? jaki to rozm ?:) chetnie odkupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, nie pamiętam jaki to rozmiar ( chyba 18-24)
      ale nie jest na sprzedaż moja córka i w tym roku w nim chodzi :)

      Usuń
    2. Witam:) ciuszki piekne:) po ubrankach ze zdjęć powyżej domyślam sie ze większość ubranek które kupił Pani dla córki są śliczne:) czy byłaby Pani chętna odsprzedać ciuszki które są juz za male? Chetnie nawiąże współpracę:) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Witam, ciuszków pozbywam się na bieżąco. Zwykle ogłaszam się na funpage naszym ;) pozdrawiam

      Usuń