7 lut 2016

SALE


wydawało mi się, że nikogo nie interesują moje wyprzedażowe zakupy,
ale dostaje wiele wiadomości i pytań co upolowałam
poluje cały czas póki wyprzedaż trwa :)

mam dla dzieciaków komplet ciuchów 'na teraz'
więc dla Luśki kupuję na przyszły rok i na lato, bo kompletnie nic nie ma na upalne dni!
Kosmatemu na rok/ półtora czyli wiosna- lato
wyjątkiem jest czapka, koszula i szare buty...
 czyli elementy stroju na chrzciny ( TO JUŻ ZA TYDZIEŃ! ) 

już nei raz pisałam, że Łucja jest wymagająca i ma określony styl...
jak to zwykle z dziewczynkami bywa podobają jej się ubrania z brokatem, cekinami
mile widziana myszka Minnie i oczywiście Elsa :D
na zdjęciach to nie wszystko, bo nadal czekam na kilka paczek



-

najlepsze okazje są teraz, aplikację zary odpalam przy każdej możliwej okazji 
a warto bo co chwilę pojawia się coś nowego
czasem na kilka sekund
jest coś ciekawego?!
to wrzucam do koszyka, od razu przechodzę do 'płatności' 
loguję się na stronę banku, ale nie robię przelewu!!
wracam do aplikacji, w ten sposób mam 24 h na zastanowienie się 
czy dana rzecz się przyda, czy jest sens... 
po dobie zamówienie jest automatycznie anulowane o ile wcześniej nie dokończę transakcji ;)





coś dla Kosmatego 

















ZARA Luśkowa


















H&M














2 komentarze:

  1. Aj fajne rzeczy! Bardzo fajne.. My mamy dość daleko zare - aczkolwiek też ja uwielbiamy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubranka😊 Jak zawsze potrafisz miezle rzeczy upolować 😊 Ja tez kupiłam pare ładnych rzeczy w Zarze dla mojej niedługo rocznej córeczki ale tak jak mówisz szybko co niektóre ciuszki uciekają i niestety pare fajnych rzeczy mi uciekło.
    Pozdr
    Gosia M

    OdpowiedzUsuń