27 lut 2016

walentynki 2016 - Chrzest Święty Kosmy


po zdjęciach widać, że lekko nie było w czasie mszy
akurat pora jedzenia i spania ( za krótką miał drzemkę przed...)
męczyłam się i stresowałam bardzo więc mi mega gorąco było od samego poczatku
moje babcie za głowę się łapały że ja tylko w koszuli na pewno zmarznę :)


-

zdjęcia praktycznie w ogóle nie obrobione
sama trochę kontrastem i jasnością się bawiłam
robiła nam koleżanka, która po pierwsze nie zajmuje się robieniem zdjęć w kościele po drugie nie ma do czynienia z fotografowaniem ruchliwych dzieci 
wyszło super, zachwycam się nimi bo są takie naturalne <3

Kassol dziękujemy po raz setny :*





















































sukienka, bolerko- h&m ( sale ), sweterek, buty- zara ( sale )
beret- pepco, rajtki- reserved 








kurtka, koszula, czapka, buty- zara ( sale ) spodnie- pepco ( prezent ) sweterek- h&m
muszka- Babcia A ( ma z 18 lat, po moim bracie jeszcze ) 



z imprezy po zdjęć mamy sporo ale to głównie portrety rodzinne
wszystkim gościom po kolei sadzała Kosmę i na pamiątkę cykałam jedno z drugim :)
sesję zaczął z kabanosem a skończył z bułą 











6 komentarzy:

  1. Cudowne wspomnienia.. uwielbiam robić zdjęcia gdy są takie uroczystości..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, jesteście cudowni 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fotorelacja - piękne wspomnienia
    pozdrawiam
    mama k i m

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pan z osatatniego zdjęcia to chyba dziadek bo Kosma jest identyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój dziadek i faktycznie Kosma do niego podobny :))

      Usuń
    2. jest identyczny :-) dorysuj mu wąsy to przyznasz mi rację ;-)

      Usuń