19 paź 2013

gray


taka pogoda jak dziś ( sobota ) to mogłaby być 
zimno, ale najważniejsze- słońce świeci, wiatr głowy nie urywa
kilka stopni mniej, śnieg i tak możemy 'przezimować'

zdjęć dużo, choć 'sesji' nie było w planie 
mieliśmy jechać na shopping spożywczy, ale PTacie wypadł ważny telefon
czekając na niego ruszyłyśmy na podwórko
mimo że nos, poliki czerwone, ręce marzną to jest szczęście
jest szał w mini kałużach 
potem przejażdżka w brudnej od liści taczce, PT wychodzi!
jedziemy 'na brudasa' 

-

dopiero zgrywając zdjęcia zauważyłam, że odcienie szarości w Łucjyjowym zestawie
 im wyżej-stają się intensywniejsze 
efekt niezamierzony, ale bardzo mi się spodobał 

look by zara




































w końcu udało mi się uchwycić Luskowe 'nu nu nu'
<3
a to sąsiedzkiemu pieskowi się tak oberwało...

































gotowi do biegu start...
już mam problemy z dogonieniem jej
pora popracować nad kondycją!




16 komentarzy:

  1. kurcze weź mi kochana powiedz jaki masz rozmiar tych spodni bo ja mam zawał jak mam spodnie z zary małej zamawiać, zamówiłam te http://www.zara.com/pl/pl/dzieci/niemowl%C4%99-dziewczynka-%283-36-miesi%C4%99cy%29/spodnie/spodnie-z-wi%C4%85zaniem-c269281p1532553.html w rozm. 82 cm i doopa blada spadają z tyła a wiązanie to pseudowiązanie - znaczy się ozdoba :)
    Luśka prześliczna jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocie spodnie w rozmiarze 78cm ( 9-12 miesięcy) i ma jeszcze luzu trochę w pasie :)

      Usuń
  2. Czapa jest rewelacyjna, a futerko też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny zestaw :) czapa piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały zestaw bardzo fajny ;) a Luśka jak zwykle czaderska

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie myślalam, że spodoba mi się kiedyś połączenie dresów i futerka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz tak sobie myślę, że faktycznie słabe połączenie, ale jak pisałam w poście, nie był to przemyślany zestaw,
      a takie są chyba najlepsze :)

      Usuń
  6. Popieram wyższy komentarz, nie sądziłam że spodoba mi się połączenie dresu i futerka. Gratulujemy :) i pozdrawiamy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko ekstra i spodnie rewelacja,bardzo mi sie podoba.A szary -ja uwielbiam! :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj też oglądałam te butki w Zarze bo są czaderskie ale rozmiaru nie było :( Twoja córcia jest cudowna nie mogę się na nią napatrzeć cukiereczek malutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z butów jestem bardzo zadowolona,
      ale im większe tym gorzej wyglądają,
      Lu nosi rozmiar 19, ale te kupiłam 20 ( są za duże, ale to z myślą o przechodzeniu zimy :) )

      Usuń
  9. Lusia ma taki cudowny uśmiech :) Przepiękne zdjęcia i pamiątka dla malutkiej :) A zdjęcie nunu urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciocia zajebiste zdjecia w ruchu!!!!!
    Szkolimy sie co nie? Ah te dzieci to jednak nas motywuja do nauki :))))
    -
    Karola czapa to Zara? Ja juz chcialam pisac ze tez taka chce zebys mi upila a ja ci kase przesle haha to sie zdziwilam!
    Jutro biegne na zakupy! Koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala zdjęcia wyszły ostre bo na opcji 'sport' robione... jak przewijam szybko całą sesję to mam niezły filmik :D
      -
      czapa z działu dla starszej dziewczynki, jest jeszcze w odcieniach beżu... a przynajmniej była
      ja tez jutro się na mały szoping mam zamiar wybrać :) zobaczymy czy pogoda na to pozwoli ;)

      Usuń
  11. Cudny zestaw,a futerko moja Maja też takie miała ;)

    OdpowiedzUsuń