12 paź 2013

Instagramowy śpioch




uwielbiam patrzeć na Lusię gdy śpi
jak była malutka zaraz po urodzeniu chodziłam do sypialni
stawałam na łóżeczkiem i się zachwycałam
uczucie w środku jakie mi towarzyszyło jest nie do opisania
to może poczuć jedynie rodzić!

2. grudnia Lu po raz pierwszy przez sen się obróciła na brzuch i tak spała
wtedy się zaczęło <3 te pozycje, figury...
no i niestety przemieszczanie się, nie dość że mŁode rośnie i więcej miejsca zajmuje 
to do tego się rozpycha


dziś zdjęcia, które już w większości były
mix zdjęć śpiącej Łucji 

enjoy!










































































10 komentarzy:

  1. Z Sofką mogą sobie przybić 5 bo pozycje podczas snu mają identyczne :D
    Jak dla mnie śpiące dziecko jest bardzo rozkoszne... też godzinami wpatrywałam się w śpiącą S. tuż po urodzeniu, a uczucie jakie mi towarzyszyło było niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no parapet, krzeselko do karmienia i to wpol na lozku pol na ziemi rzadza!!!!!
    Ja jak Diego spi boje sie na niego patrzec ze sie obudzi hahaha :)
    A tak serio to chyba hobby kazdego rodzica :*

    OdpowiedzUsuń
  3. My już łóżko przesunęliśmy do ściany, jak biorę N. w nocy do nas to ona śpi od ściany PT z boku, a ja "w nogach" ;) Nie pytajcie, jak połamana rano jestem :D Ale wolę to niż obrywanie ręką, nogą w nos, brzuch itp ;)
    Zdjęcie z PT bardzo mnie rozczuliło :))) Uwielbiam oglądać fotki małych śpiochów, wtedy największy "łobuziak", wygląda, jak śliczny mały aniołek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko dzieci potrafią zasnąć wszędzie i w każdej pozycji :D słodkie śpiochy z nich:) masz rację uczucie jak się patrzy na swojego śpiącego aniołka jest nie do opisania, uwielbiam B. kiedy śpi:)
    mama silesia (wcześniej benkowo)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty to robisz, że Twoje dziecko śpi dosłownie wszędzie to jakieś czary czy co ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba przyznać, że nie ma piękniejszego widoku niż spiące dziecko <3 :)
    pozdrawiamy i zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śpiąca królewna.Fajne pozycje :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń