5 paź 2013

Mamuśka wstawaj!


mam wspaniałe dziecko, które śpi do 9
są dni kiedy wstaje wcześniej, ale Luśka ma przecież wspaniałego tatę, który z rana się nią zajmuje! <3

ale dziś?! zostałam wyciągnięta z łóżka za nogi ( o godzinie 11 )
żeby nie było, obudziłam się wcześniej ok 10 :P 
rolety odsłoniłam, dziecko przebrałam z piżamy fb, instagram itp sprawdziłam...
potem sięgnęłam po aparat, chciałam wykorzystać fajne światło w sypialni 

Luśka bardzo chciała na siebie popatrzeć więc zdjęcia ' z rąsi' na podglądzie 
no PT mnie zaatakował, wpadł na pomysł wycieczki do zoo
ale warunek był jeden- mam się szybko ogarnąć...




































9 komentarzy:

  1. oj gdybym ja tak mogła długo w łóżku leżeć :) Majka z przyzwyczajenia nawet gdy chora wstaje przed 7 :) a co do zoo.. u nas jest numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no coś Ty matka chciała tak długo spać?! zwariowałaś? :)

    Kolejny raz udowodniłaś, że Luśka to cały tata :)


    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja tez do 9 spi ale o 7 braci do szkoly budze, o zazdroszcze , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wam to dobrze :D u nas 8:00 to jest święto, ale zdarza się coraz częściej....
    Nie mów, że cię siłą do łazienki zaciągnęli?
    My w naszym mini zoo jesteśmy po parę razy w tygodniu by nakarmić kaczki i kozy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My z Aleks wczoraj spałyśmy do 13:30 hia hia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zazdroszczę Wam w mieście tego miliona możliwości wyjśc i spędzenia czasu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! Jakbym siebie widziała:) U mnie niestety pobudki bardzo ranną porą się odbywają. Czekamy na relację z ZOO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy byłam w ciąży marzyłam o takich porankach i małych, bosych stópkach biegnących do łóżka rodziców o poranku.
    Piękne zdjęcia i pięknie prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń