3 paź 2013

lilipucik?!


wczoraj postawiłam Luśkę pod ścianą i postanowiłam ją pierwszy raz na stojąco zmierzyć
robiliśmy zakłady, Babcia A z PT nie dawali jej więcej jak 79cm
no i okazało się, że Lu mierzy całe 76,5cm :)

ostatnio ( po ubraniach widzę) się wyciągnęła
rączki i nóżki ma dłuższe, na dobre pożegnaliśmy sweterki H&Mowe w rozmiarze 68 
powoli pozbywamy się też 74, obecnie kupujemy 80
dla mnie to szok!

zara ma swoją 'inną' rozmiarówkę 
rzeczy na 78cm są idealne, a to wg metki- 9-12 misięcy
talk więc twierdzę, że mamy 17miesięcznego Lilipucika :)

na zewnątrz chłodno więc dziś Lu spacerowała w zeszłorocznej zimowej kurtce 
cieszę się, że nadal jest dobra bo kupiłam ją nie na przecenie 
kolejny udany zakup 

spodni trochę żałowałam, przez chwilę myślałam by je sprzedać
'bo nie ma ich do czego nosić...' ale rajstopy pod spód i w taki dzień jak dziś były idealne
z moją ulubioną kurtką prezentują się super




































płaszczyk- zara ( FW 12)
spodnie, bluzka, buty- zara
czapka- reserved kids



25 komentarzy:

  1. No rośnie Ci maleńka :) u nas to już rozmiar 110 i zaraz spodnie już na 116 kupować będę :) szok jak te dzieci szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to faktycznie maleńka, choć niewiele mniejsza od W. ;)
    Z tym, że W. ma straasznie długie rączki i nóżki ( ostatnio wyciągnęła się bardzo - jak jej dziś pstryknęłam zdjęcie na insta to aż się zdziwiłam) więc dla niej płaszczyk by miał pewnie rękawki 3/4

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszym porownaniem jest Luska na zdjeciach z Diego :).
    Cale 9dni starsza a wydaje sie jakby byla z 6miesiecy mlodsza :)
    Ty masz liliputka a ja olbrzyma! Od razu widac, ze przeciwienstwa przyciagaja sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie nie za wysoka LU, N. miała 79 cm, jakieś 2 m-ce temu, z H&M-u też nosi 80, a z zary 82 cm. Płaszczyki z zeszłego rok tez pasują na Młodą, ale musiałam trochę rękawy poodwijać, bo jakieś długie ręce ma :D
    No, ale coż- Małe jest piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze genialna stylówa Matka! Kocham te oczyska niebieskie i uśmiech zadziorny!!
    A co do wzrostu, zainspirowałaś mnie, muszę poczynić wymiary :) ale obstawiam, że będziemy blisko Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj moja Jula była zawsze długa, teraz to już trzeba mówić wysoka i niestety b.szczuplutka, dlatego nie raz z dupki spobnie spadały ;) Każdy element z osobna świetny, a razem stylizacja wygląda extra :) buty the best

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka ona boska!!! Zazdroszczę ci że ona taka malusia jest, bo tak to dłużej się nacieszyć i wyściskać można taką kruszynę :D co do ubranek, to u nas jest tak hm 104 na styk... zara 104 topimy się, next 92 idealne... oszaleć idzie z tymi roziarówkami. Ale u nas zawsze było tak długie nogi, krótkie raczki... i nie żegnaj jeszcze sweterków na 68, Karina nosiła je jako bolerka do sukienek w lato mając 1,5 roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusia 1,5 roku za miesiąc kończy :P więc bolerka odpadają, sweterki w 68 rozmiarze są ok, tylko rękawy przykrótkie;)

      Usuń
    2. ale wtedy to mogą być bolerka z rękawkiem do łokcia np. :)

      Usuń
  8. Małe jest piękne:)
    Moja Lilka jak pisałam ma ok 77 cm, ale pewnie jest sporo większa od Lu, bo nosi już jakiś czas 80, z Zarowe 82 jest teraz w sam raz:)
    te spodenki też mamy i rownież nieraz nie wiem do czego je ubrać:)
    Pozdrawiamy
    KarolkaMamaLilutki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie są ładne same w sobie..
      i szkoda by spodzień za 80zł leżał w szufladzie :)

      Usuń
  9. Hmm jestem ciekawe ile S. mierzy musze poczynić wymiary, ale my to sięgamy po rozmiary 86/92...
    Co do stylówki to jak zwykle genialna i :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Sofka wysoka jest o.O
      Po tatusiu chyba, bo z tego co kojarzę to Ty niższa ode mnie ;)

      Usuń
    2. Tatuś to jakiś bardzo wysoki nie jest :D no ja niższa o 1cm :D czyli prawie nic :D

      Usuń
    3. faktycznie 1 cm to niedużo :)
      w takim razie modelka Wam rośnie ;)))

      Usuń
  10. ślicznie się prezentuje, stylizacja super :) extra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zara faktycznie ma "inną" rozmiarówkę. Ja przy moim 162 cm i "trochę" ponad 20 l. kupiłam ostatnio dres 152 i leży idealnie! Lepiej niż niejeden za który trzeba byłoby dać ok 100zł
    Już teraz wiem, że jak będę miała córkę- będziemy miały sporo takich samych ubrań ;)
    A Lu...stylówka bezbłędna jak zwykle! w czapce zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja przy moim 165 noszę zarowe rzeczy na 13-14 lat :)

      Usuń
  12. Taki piękny płaszczyk, dla mnie w tym zestawie jedno skojarzenie mała paryżanka

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja jeszcze Bomblowej nie mierzyłam ale myślę że zbliżone wymiary do LU posiada
    w rozmiarze 74 czuje się dobrze 80 w większości za duże

    i jeszcze tylko takie pytanko korzystając z okazji
    jaki kupujecie w zarze rozmiar rajstopek ??? to tak żeby się pozbyć dylematu przed zakupem :)

    pozdrawiamy Luśkę i jej Mamuśkę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajstop w zarze nie kupuję ( tylko w h&mie)
      mają chore ceny jak dla mnie ;) czekam na wyprzedaże ;P

      Usuń
  14. Ojj z jednej strony zazdroszczę, że Lu nie rośnie CI tak szybko... Mój Fifi średnio co 3 miesiące zmienia garderobę na większą... Obecnie zatrzymaliśmy się na 98. A Lu jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja A. ma 14 miesięcy i ma 72cm i też nosi 74 ubranka -pasują ,to też zależy jakiej firmy.
    Fajna ta Lu ;)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie rozmiar rozmiarowi nie równy, my mamy najwięcej ubrań z zary i trochę z h&m'u dlatego sugeruję się rozmiarem tych firm :)

      Usuń
  16. to faktycznie drobinka. moje dzieci zawsze były ponad standard wysokie i 68 nosiły już mając 3m-ce. teraz starsza ma 8lat i 140cm a młodsza 3 i czasem kupuję ciuchy na 110.

    OdpowiedzUsuń