26 sie 2013

idzie jesień, idą trójki...


ząbkowanie- koszmar dla dziecka i rodziców!
obecnie ' na stanie' u Luśki cztery jedynki, dwójki i czwórki
brakuje jeszcze trójek i piątek
mam nadzieję, że komplet do końca roku będzie
( pierwsze zęby wyszły Lu właśnie koło 8mż czyli w grudniu)
może w jeden rok się z uzębieniem wyrobimy

dziś od rana palce w buzi, strumień śliny do podłogi, a wieczorem histeria
nie dała się dotknąć w miejscu trójek
zęby mŁodej wychodzą w książkowej kolejności więc to na bank 3...
oby nam w nocy nie dały popalić!!!

-

temat- JESIEŃ!
nie zauważyłam powrotu upałów, które tak zapowiadano!
nie zdążyłam Lu wystroić w świeżo zakupione letnie sukienki... szkoda
ja z tych co zimę z skórzanej cienkiej ramonesce przechodzą
Łucja tez jakby zimnolubna, od narodzin
ale dziś?! gruby sweter z długim rękawem, frotowe skarpety i jeszcze mi zimno było!
tak więc Luśka prezentuje jesienny look :)
z dodatkiem ciepłego komina w zebrę i czarnych emu <3


opublikowano dzień później !

















































sweter- zara
leginsy- Babcia A ( brudne w waniliowym serku )
komin- moja własność
emu- no name
opaska- Momilio

14 komentarzy:

  1. łączymy się w bólu, bo i u nas trójki w natarciu
    a co za tym idzie gardło czerwone, gluty do pasa
    piszczenie, jęczenie itp.
    nasza nocka kiepska
    może u WAS będzie lepiej!!!
    Lu cudowna kusi mnie na zakup swetra jak tylko go zobaczyłam :)
    pozdrawiamy serdecznie
    http://sheismylittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jakie Lu ma juz dlugie wlosyyy!!!!!
    U nas brakuje jednej trojki ...no i nieszczesne piatki pozostaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rosną jej włosiska, ale mi nie dogodzisz, bo chciałabym aby jeszcze dłuższe miała :P

      Usuń
    2. Lu z tego co zauwazylam ma cieniutkie wloski takie piorka, najlpeszym sposobem aby zdrowo rowno rosly jest niestety ale teraz obciecie je na bardzo krotko a zobaczysz jak beda szybko odrastały zdrowe geste lsniace włoski u małej. pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Nie rozumiem tego komentarza?! Moim zdaniem ma fajne wkoski i obcinanie z tego co zauważyłam nic nie daje...

      Usuń
  3. Ale ślicznie Lu wygląda ;) ta zeberka i emu ;) love ;) oj ja się juz doczekac nie mogę jesieni .. robimy powoli zakupy jesienne ..kożuszek kupujemy ,spódniczki,bluzeczki... ach i będzie można się jak choinka wystroić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie jesień to najfajniejsza pora roku ( o ile cały czas nie pada! ) można zaszaleć z ubiorem :)

      Usuń
  4. U nas już 5 idą i doskonale znamy ten ból... Do tego glutowaty katar po pas, a od poniedziałku Fifi miał iść do żłobka! :/ Oby szybko poszło zarówno nam i wam! A jesień... Zaskakująco szybko nam zawitała :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam... U nas też zęby idą. Dziś w nocy tylko 7 pobudek... A o glutach to już nawet nie wspominam. I o tym, że Nina uwielbia te gile w moją garderobę wcierać. Z czego sobie nie zdaję sprawy i taka ufafluniona pół dnia chodzę... :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ząbki..My na szczęście mamy za sobą ten etap, ale nie zazdrościmy!

    wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuje Wam tych trójek, u nas sztuk 4 wyszły bezobjawowo jednego dnia chyba i potrafią nieźle ugryźć (przekonałam się na własnym paluchu) :D
    Co do piątek to podobno wychodzą koło 2 roku życia, więc chyba ani Wy, ani My w tym roku się nie doczekamy...chyba że ;)

    Luśkowy look fajowy i ten komin w zebrę my love, a wiesz że zebrę wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komin zrobił to coś! Lu wygląda ślicznie :) U nas zęby bez problemu poszły, więc współczuje :* , a co do ciepła to ja to ogólnie ciepłolubna i całą zimę latam w kołdrze (jak nazywam sobie pikowaną kurtkę, a raczej płaszcz bo coś takowego mam), ale za to potrafię w jesiennych butach cała zimę przechodzić :P)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że Wam służy ta opaska od Momilio, chyba też się skuszę na podobną :)
    Ten sweterek na zdjęciach wygląda super, ale w realu średnio mnie przekonuje, nie wiem czemu :( Za to Lu jak zawsze pięknie <3
    PS. W. wychodzą dwójki... od tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opaska bardzo udany zakup, pasuje do wszystkiego :)
      ze sweterka też jestem zadowolona, tylko trochę z ceną moim zdaniem przesadzili !
      Lu przy 4 ponad miesiąc się męczyła, także tego... siły dziewczyny :)

      Usuń