8 sie 2013

o gustach się nie dyskutuje



dziś o guście muzycznym Luśki
jak jeszcze w brzuchu młodą pod sercem nosiłam, katowałam Bruno Marsa
( w ogóle to Bruno miała mieć na imię dopóki P Dr nie stwierdził, że 'najprawdopodobniej dziewczynka) 
muzykę klasyczną lubię, w szczególności fortepian ( PT ma w przyszłości Lu nauczyć gry na tym instrumencie <3 )

no ale...

do tej pory pomijając płytę nagraną przez najlepszego  DJ Jerry'ego ( Dziadka ) z hitami dziecięcymi 
Łucja preferowała 2 utwory 

Qween- We will rock U
Blues Brothers- Everybody needs sombody to love

codziennie rano wstawała, brała mój telefon i na swój sposób przekazywała mi, która piosenkę mam jej włączyć

do repertuaru postanowiłam dorzucić MJ 
spodobał jej się utwór Bad- który niechcący opublikowała na moim profilu na fb :)

obecnie jest chyba najmłodszą fanką brytyjsko- irlandzkiego boysband'u One Direction
ale i tak wolę aby ich słuchała niż "ona tańczy dla mnie" czy "gangam style" 
o których istnieniu nie miałam pojęcia długi czas! a podobno dzieci szaleją...










przy Blues Brothers  mŁoda tańczy,
słuchając Qween klaszcze i tupie 
a 1D siada albo się kładzie i 'podziwia' 
hehe

dziś mało zdjęć ale za to po raz pierwszy film
tak moje dziecko zamurował boysband ;)










13 komentarzy:

  1. Niezły gust! No, ale ale Brunem to będzie nasz synek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas już zajęte imię, bliskiej znajomej rodziny syn nazywa się Bruno <3
      tydzień temu skończył 2 latka :)

      Usuń
  2. Moja Majka uwielbia ten utwór..wykrzykuje go wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go lubię:)
      bardziej mi się podoba w ich wykonaniu niż oryginał Blondie!

      Usuń
  3. Mój D. wierny fan Queen-ów, pewnie byłby zadowolony, gdyby N. polubiła ich utwory... Niestety, jak na razie Nadia ma słaby gust, bo najbardziej podobają Jej się bombania z wiejsko stiuningowanych starych opli, jak słyszy na spacerze zaraz skacze w wózki, oby Jej to minęło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie ciekawy gust ma :)
      modlę się razem z Tobą aby jej to przeszło :)))) hehe

      Usuń
  4. super gust ma Luisia Milenka też lubi tą piosenkę ale dwie najbardziej ulubione to Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell i Daft Punk- Get lucky
    jak mi się uda ją złapać to wstawię na 28:P

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, a moja to wielbi gangnam style...juz z rok :( a jak slyszy Pharrella to tupie nozka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja stawiam na Queen :) a moja Córcia pewnie na ten boysband :P buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKA JEST! :)
    Moja już długo długo ma fazę na Lenkę, zwłaszcza 'Everything at once' - może słuchać w nieskończoność, a mnie już uszy więdną, bo ile można wciąż jeden kawałek maglować...

    OdpowiedzUsuń
  8. S. póki co odziedziczyła gust po mamusi, bo przy wszystkich rokowych kawałkach podryguje, przytupuje i po cichu liczę, że tak już zostanie, ale wiadomo wszystko może się zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój też lubi 1d w szczególności one way or another. Lubi też disco polo :/ to dlatego, że Misiowy śpiewa na weselach i mały jeszcze w brzuchu słuchał jak tato ćwiczy :P

    OdpowiedzUsuń