7 sie 2013

pokój dla Lu



nie mogę się doczekać jak będziemy na etapie urządzania pokoju dla Łucji
prędko to nie nastąpi, bo mŁoda śpi od zawsze z nami w łóżku
jej łóżeczko stoi i się kurzy ( dziś zadecydowałam i wyjeżdża na strych)
ciężko będzie nam się przyzwyczaić, że nie ma jej obok
tak więc pogadamy za jakieś 2 lata :P


postanowiłam się zabawić 
w 40stopniowym upale wyciągnęłam nasze łóżko z sypialni
jak się cieszę, że to tylko materac inaczej nie dałabym rady...
w sumie to niewiele wyniosłam, bo jeszcze jedną szafkę i fotel
pozostałe elementy z ' Luśki pokoju' przywędrowały z pozostałych pomieszczeń domu







































w kącie ( zamiast lampy i krzesła) jest idealne miejsce dla Namiotu Tipi
zakochałam się w Tipi od NunuNu

cloud top, pinkstars shorts- Kids on the moon




10 komentarzy:

  1. Ostatnie ujęcie i ta fryzura: boskość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przymierzam się do urządzania pokoju S. mimo, że do przeprowadzki jeszcze ok pół roku to już mam wizję, zwłaszcza że jej pokoik będzie urządzany od zera ;) Tipi też mam w planach i mimo, że mam kilka na oku tne on NUnuNu skradł moje serce ;)

    Jak wy dajecie radę spać z Lu. Ja przeżywam katorgi, bo na urlopie musimy spać wszyscy razem i cała jestem pobijana i nie wyspana ;) nie wyobrażam sobie, spać z nią na co dzień ;)

    Pozdrawiamy wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura pierwsza klasa :-)

    Mój młody też śpi ze mną, ale chciałabym już mu urządzić pokój <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie jasne, czyste wnętrza i jak dotrę do etapu "śpisz u siebie" właśnie taki pokoik urządzę. Chociaż pewna jestem, że pokój będzie bawialnią, bo sypialnia zostanie u nas i bardzo mi z tym dobrze :)
    Łucja jest boska w wersji "bad hair day".

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle wam to wyszło.:) Jak wy dajecie radę w jednym łóżku? Ja bym się nigdy nie odważyła jednak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia przyzwyczajenia, mniej się wysypialiśmy jak Lu w łóżeczku swoim spała po szczepieniu ( na macie bezdechowej, bo ja tzw schizy mam jeśli chodzi o szczepionki)
      budziłam się co jakieś 20 min i sprawdzałam jak z nią, mimo że łóżeczko w tym samym pokoju to przy głowie miałam ekran od niani video :D
      -
      gdyby ktoś nam z góry w nocy zdj robił to wyszły by ciekawe pozycje:P najgorzej jak się ułoży na środku w poprzek, wtedy śpię w nogach!

      Usuń
  6. a u nas z Małą śpi tata :P i oboje sobie to chwalą, nie mówiąc o mnie, która ma lekkie sen i każdy kopniak (tak, tak) wybudzał mnie ... wiec metodą prób i błędów ustalił się taki porządek rzeczy, który wszystkim pasuje :P (a przynajmniej nikt głośno nie narzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super już wygląda pokoik corci

    OdpowiedzUsuń
  8. pokój cudny...


    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam tez sie marzy teepee.Juz niedługo pojawi się w pokoju Lenki!Lu jak zwykle słodka:*

    OdpowiedzUsuń