5 sie 2013

zakupione online!


pokazanie tego prostego zestawu już od dawna miałam w planie
ale czekałam na wszystkie jego elementy...
buty kupione online ( Zara) za 19,90 doszły w pt
dziś odebrałam spodenki  (29,90zł) 
są genialne, wg metki 6-9 miesięcy, dobrze że mają sznureczek którym da się je ściągnąć,
bo by Łucji zleciały ;)

w spacerze towarzyszył nam misio od Pennuli

zdjęć będzie dużo, bo PT bawił się ustawieniami i włączył coś
podrasowane kolory mi nie pasowały, a że ja totalny amator zanim doszłam gdzie to zmienić, Lu już zdążyła ściągnąć opaskę, bransoletkę z bursztynów
porzucić misia itd






















































od ponad miesiąca 'pepem' ( pępek) jest hitem
co chwila przypomina nam o jego posiadaniu
podciąga nie tylko sobie i nam koszulki w jego poszukiwaniu
nawet obce dzieci zaczepia i sprawdza czy one też mają 'pepem' 
;)

























spodenki, buty- zara ( sale )
bluzka- H&M
opaska- Momilio





13 komentarzy:

  1. sama słodycz <3

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja miała to samo ;) jeszcze nie jednym Was zadziwi ;) dzieci to ciągli odkrywcy,więc się przygotuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zamówiłyśmy te szydełkowe cuda, jednak się skusiłam, choć nie wiadomo ile to lato jeszcze z nami będzie... A spodenek takich na sale nie widziałyśmy. :[
    Śliczne zdjęcia, Niunia wygląda BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buciki chciałbym jeszcze zamówić na przyszły rok, tylko nad rozmiarem się zastanawiam ( a zaraz ich nie będzie :( )
      spodenki pojawiły się w 'ostatnich rozmiarach' od razu zamówiłam :)

      Usuń
  4. Cudne! Też myślałyśmy nad tymi butkami z zary. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudowna Łucja, stylówka i zdjęcia. Co tu pisać... ciągle chwalę ale grzech nie pochwalić!
    Ażurowe buty kocham do dziś chociaż Fr. już z nich wyrosła.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle świetnie ubrana :) ale spodenki mi się najbardziej podobają !

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym pępkiem, to chyba taki etap rozwojowy, bo u nas to samo ;D

    Buciki są śliczne, też się czaiłam,ale tylko małe zostały :( A nowa kolekcja kusi, oj kusi, ale póki co, portfela przekonać się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, wydawało mi się, ze zostały właśnie od 20 w górę, ja je zamówiłam jak były jeszcze wszystkie rozmiary :)
      -
      mój portfel niestety oporów nie ma:P ale ja zaczynam trzeźwo myśleć i się wstrzymuję, bo i tak kupuję za duże coby na jesień zimę dobre były, a do tego pogoda za oknem bardziej sale'owa niż na rzeczy z nowej kolekcji
      -
      ps. miałam zamówić Tutu od KOTM ale Pani z moushouse stwiedziła skoro Lu taki szczupak żebym się wstrzymała :P więc w portfelu 130zł jest! :D

      Usuń
  8. Oj Kubuś też miał akcja pępek!

    ślicznie wygląda córcia..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasza Niki też lubi pępek :) swój najbardziej :) pozdrawiamy Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa, zamówiłam ostatnio te same trampeczki!
    dopiero teraz tu u Ciebie widzę, że są prześliczne ! :)

    buziaki xxx


    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń