13 sie 2013

"wielka" wyprzedaż w Mothercare


szału nie ma! znaczy się cenowego...
ludzi sporo, ale łokciami rozpychać się nie trzeba,
dzieci koncerty dają, niemowlęta płaczą, starsze próbują przekonać rodziców do zakupu kolejnej zabawki

plusem był fakt, że ciuszki nie były tylko letnie, sporo kurtek zimowych, kombinezonów
cen nie znam, bo ja za piżamami przyjechałam...
kilka kiecek (letnich!) mi się spodobało, ale to już bez sensu, jesień idzie przecież ;)

cena zestawu 3 pajaców- 99,90zł
po tych "wielkich obniżkach" zapłaciliśmy 49,95 i 53,43zł 
na paragonie 124,74zł ( za 6 pajacy i 6 par skarpetek )
cena początkowa- 259,60zł, czyli zaoszczędziliśmy 50%
ale...
jestem rozczarowana, to i tak moim zdaniem są wysokie ceny ( jak na likwidację sklepu)
zamykają 28.08, 
jeśli ktoś się wybiera to proponuję zaczekać do ostatniego tygodnia, wtedy może będzie jeszcze taniej ;)



11 komentarzy:

  1. i to jest właśnie Polska. W UK ceny w w/w sklepie są o niebo niższe jak na tamtejsze zarobki :) Tak to opłaca się kupować :)

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Mothercare. Rzadko kiedy coś tam znajdę. Ceny zabijają, a ubranka wcale nie takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mothercare kupuję tylko piżamki i bodziaki ;) do tego tylko sale

      Usuń
  3. mnie satysfakcjonują zawsze mega, hiper, super wyprzedaże ale taka cena za ubranka razy 6 i skarpetki jest ok.
    pajace przydadzą Wam się na pewno na jesień- zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z zamiarem skompletowania nocnej garderoby pojechałam... Jestem rozczarowana, bo do tej pory kupowałam na wyprzedażach w smyku i placilam 30zł za 3 pajace- Jest różnica :)

      Usuń
  4. Szału cenowego nie ma, zresztą rzeczy w Mothercare nie bardzo mi się podobają. Pamiętam że w UK wyprzedaże w Mothercare były znaczne i ubranka jakoś bardziej do mnie przemawiały.
    Zresztą co tu dużo mówić nie ma co porównywać Polskich wyprzedaży i tych w UK. Powiem ci szczerze że najbardziej mi brak tamtych zarobków i tego, że mogłam sobie pozwolić na wiele, nie było konieczne zaciskanie pasa...

    Ostatnio zakupiłam młodej pidżamki i pajace w Smyku za naprawdę dobrą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupowałam do tej pory w smyku, Ale skoro tak się reklamowali to pojechaliśmy. Przejechaliśmy na drugi koniec Warszawy ( na szczęście nie po przekątnej :p) żal było wracać z pustymi rękoma

      Usuń
  5. A kiedy konkretnie zamykają sklep? bo się wybieram i wybrać nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja byłam dzisiaj -to był ostatni dzien..
    Kupilam tez 6 pajacy- zapłaciłam - 58 zł
    W ostatnich dniach wsyztskie komplety były po 29 zł:) body 5 pack tez kupilam za 29:) Podobno likwiduja calą marke z Polski wiec bedzie wiecej wyprzedazy!!!

    OdpowiedzUsuń