16 lip 2013

czarno na białym



zdecydowanie tytułowe połączenie kolorystyczne jest moim ulubionym
w szafie Łucji też się znalazło kilka czarnych ubrań,
dziś postanowiłam nas ubrać ' like mother, like daughter' i ruszyłyśmy w miasto
nie wiem czy zainteresowanie nami spowodowane było podobieństwem ubioru czy Lu ubranej w czarne leginsy i sweterek?!

są różne opinie na temat dzieci w czerni, ja tem się 'nie boję' 
jak byłam w ciąży i kupiłam w H&M dokładnie taki sweterek w jakim dziś Lu maszerowała, w rozmiarze 62 cm
 to moja mama stwierdziła, że zwariowałam :)
potem jak z niego wyrosła kupiłam na allegro identyczny, nowy na 74 cm
pragnę dodać że leginsy są dziełem mojej mamy- czarne! hehe




































Łucja dostała dziś książeczkę od Cioci H
pięknie za prezent dziękujemy, 
Lu jest zachwycona!








sweterek- H&M
tunika- NEXT ( SH )
leginsy- Babcia A
wszechobecne buty- Mini Melissa

8 komentarzy:

  1. Lu jak zwykle wciąga mnie do patrzenia w monitor coraz bliżej i bliżej... i te Jej miny przebojowe :) widzę, że też ma kociokręćka ;)
    A połączenie biało-czarne lubię, nawet bardzo. I wcale nie myślę, że dzieci wyglądają w tych stylizacjach poważnie, czy jak małe-stare.
    Tunika-sh? bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak kiedyś pisałam też nie boję się czerni i Sofka ma parę zestawów black&white ;D

    A te grające książeczki są najlepsze u nas królują ze zwierzętami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten sweterek ;) i butki też,aż zazdroszczę,bo dla nas już nie było ;( Łucja wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sie babcia do uszycia czarnych legginsow przekonala to nie moglo byc inaczej jak jest - czyli doskonale! kreacja powazna ale wlasnie ta powaga dodaje jej uroku!
    Lulu powala na rece, nogi i lopatki!
    Chyba jej wyjasnialy na wakacjach wloski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie trochę od słońca zjaśniały ale kontrast z opaloną buźka też trochę daje :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam nigdy nic o tym , że nie można ubierać dziecka w czarne ?
    Jasiek ma dwie czarne marynarki i nikt mi nic nie mówił o co chodzi ? Jakis kolejny zabobon typu paskudnik ?

    Ślicznie wyglada Lu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie żaden zabobon tylko, że nie wypada etc mało dziecięcy kolor :)

      Usuń
  6. A ja uwielbiam biel w połączeniu z czernią, dla mnie Lu wygląda świetnie, sama bym się tam ubrała :D

    OdpowiedzUsuń