15 lip 2013

przez przypadek upolowane w SH



zacznę nie na temat,
nie było nad 2 tygodnie i nam podwórko zarosło, mamy piękna prywatną łąkę


-

od kiedy Lu się urodziła nie mam czasu na buszowanie po lumpeksach, niestety
w Warszawie poza tym ceny są powalające 
i spokojnie bardziej się opłaca poczekać na końcówki wyprzedaży ;)

będąc na wyjeździe, gdy od kosmetyczki zmierzałam w kierunku Plazy, w której to się  umówiłam z Panem Tatą natrafiłam na Szmizerkę taka polecana więc wstąpiłam
był to czwartek ( 13 zł/ kg :P )
no i wygrzebałam 2 sukienki
pajaca
bluzeczkę na 2-3 lata, która w tegoroczne wakacje będzie sukienką

dziś w roli głównej upolowana 'sukienka'
3-6 miesięcy nie mogłam się powstrzymać i kupiłam
'troszkę' krótka ale czyż Lu nie prezentuje się w niej cudnie?! 








































sukienka ( tunika)- no name ( SH )
spodenki- Zara
rajstopy- H&M
buty- Mini Melissa



6 komentarzy:

  1. A pod paszkami nie jest za mala?
    3-6miesiecy no niezle hahaha :D
    Bedzie czekac na Elene :P
    -
    Ja jestem ciekawa tej bluzki na 2-3lata!
    -
    Nie poznalam Cie bez okularow :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg metki rozmiar 62-68 czyli Lu się jeszcze łapie bo nosi 68 w większości :P
      nie jest za mała, ewentualnie za krótka :D
      -
      jak się cieplej zrobi to założę i 'obfocę'
      -
      latem nosze szkła, cobym mogła okulary przeciwsłoneczne nosić i nie rozbijać się o wszystko :)

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda i widzę,ze i u Was Melisski królują ;) my niestety się nie załapałyśmy rozmiarowo,a też chciałam dla Mi ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniusia ;D moja to by w nią się nie wcisnęła...
    Muszę w końcu wybrać się na polowanie do moich ulubionych SH

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie wygląda w tej sukience, która właściwie robi za tunikę :)

    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka a właśnie to tunika ;)
    Nie mogę uwierzyć , że Lu jest taka drobna na zdjęciach wyglada na całkiem spora dziewczynkę

    OdpowiedzUsuń