10 lip 2013

Wigry dzień jedenasty





dziś znowu Pan Tata przed 5 wstał na ryby, a Lu oczywiście razem z nim!
byłam przeszczęśliwa z tego powodu!
ale po butli mleka, padła w trakcie wchodzenia na łóżko... :)
i takim sposobem spałyśmy prawie do 9
potem szybki szoping w Plazie,
był plan aby się do Wilna przejechać, ale pogoda się poprawiła i zostaliśmy

Łucja miała dziś wilczy apetyt, zjadła PT cały talerz rosołu i poprawiła spora porcją pieczonego ekokurczaka

no i dziś przyjechał kurier <3
jak tylko zobaczyłam balerinki Melissy na kogach Harper Beckham to się w nich zakochałam
okazało się, że są dostępne w PL 
były no 1 na liście must have  tylko ich cena (przy moim zbieraniu na samochód) była za duża...
i tu wkraczają wyprzedaże!
Łucja wyrosła mi z wszystkich ( oprócz chabrowych sandałków) Zarowych butów w rozmiarze 18
 będę je niebawem wystawiać na allegro...
gumowe crocs'y spisują się rewelacyjnie, 
więc nie trudno było namówić PT na zamówienie gumowych, pachnących kotków!!!
no i dziś tuż po obiedzie dojechały te cudeńka
Lu oczywiście się w nich zakochała, kazała sobie założyć na nogi potem zdjąć i smakowała, heh :)
(nie byłam przygotowana więc bez specjalnej stylizacji)


opublikowano dzień później!

























































tatusiowy instagram


























5 komentarzy:

  1. Super że dojechały ;D
    Mi Sofka też wyrosła z wszystkich butów zostały jedynie zielone Melisski. Sandałki ledwo co pasują ;D

    Nie dziwie się, że dzieci je uwielbiają tak pięknie pachną - Sofka je z szafy wyciąga i zakładać każe prawie codziennie i tuli się do nich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ten zapach już drażni, zastanawiam się czy kiedykolwiek wywietrzeje... nocy je poduszką wielką przykryłam, bo spać nie mogłam :)

      Usuń
  2. Tak jest te buty sa cudowne tez widzialam pierwszy raz u Harper B. a teraz sa Lisy, i czekamy na przeceny, pozdrawiam. Modakruszynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak w nich z chodzeniem ?:)

    PS. Pisałam już do Ciebie, my akurat mamy na sprzedaż Zarowe i nie tylko 19-tki na jesień, także jak tylko wrócicie to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super chodzi, są bardzo elastyczne noga poci się mniej niż w crocs'ach które uwielbiamy obie:)
      -
      rzadko sprawdzam maila, stąd brak odpowiedzi :) używanych butów Łucji nie kupuję, ale dziękuję.
      Wracamy dziś w nocy

      Usuń