17 lip 2013

spacer po dzielni



tak się obawiałam, że majątek stracę na wyprzedażach, głównie w zarze 
ale się myliłam...
kupiłam tylko trampki w panterkę, które zostały jedne jedyne akurat w Luśkowym rozmiarze <3
sale'owe wieszaki przejrzałam w minut 5 po czym ruszyłam w kierunku nowej kolekcji
to był błąd! zakochałam się...
same cuda a w portfelu pusto!
do trampek kupiłam pasujące leginsy i bluzkę którą wraz z 10 innymi rzeczami znajdowała się w koszyku w zarze online 































bluzka, leginsy- zara
trampki- zara  ( sale )


-

nie wiem o co chodzi mojemu dziecku, przy każdej możliwej okazji próbuje stanąć na głowie
chyba odkryła, że można wszystko oglądać do góry nogami ;)












-



a o to moja lista must have by zara
mam nadzieję, że stopniowo będę wykreślać z niej rzeczy
jak ktoś chętny to może Lu sprezentować :P



10 komentarzy:

  1. Cuda,ja bym jeszcze dodała bluzę w gwiazdy .. jest boska i gdybym mogła kupiłabym Mai,bo w dziale dla starszych z 3 rzeczy mi wpadły tylko w oko,moze się poprawią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt w dziale dla starszaków szału nie ma, za to sobie planuję tam zakupic futrzaną kamizelkę i bordowe leginsy w piórka <3

      Usuń
  2. ale cudna ta kolekcja A/W . Ja dla synka szukam ,szukam i tez już lista sporawa ..zara naprawdę przygotowuje niezłe cacuszka;) portfele opustoszeją w szybkim tempie! :) super te buciki, moj 20 nosi i na wyprzedazach nic ciekawego juz nie bylo w tym rozmiarze niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swiat wedlog Lu wyglada lepiej na odwrot - ma racje kobita :D.
    Swietne swinki trzy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jaka piękna i jak ślicznie ubrana. Lista całkiem całkiem:) też mam swoja ale chętnych na za sponsorowanie brak

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Sofka wygina się do tyłu i tak ogląda świat ;D

    Co do listy to są tam 3 moje typy ( płaszczyk, bluzka z motylkiem i niebieskie spodnie, do tego kilka innych ;D z pikowanej kurtki zrezygnowałam bo znalazłam inną ;D)

    A świnki trzy fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy już beżową wersję tych spieni niebieskich, są rewelacyjne i wszystko się z nich spiera!
      nad pikowanym żakiecikiem się zastanawiam jeszcze :)

      Usuń
  6. Super stylizacja :) A Lu jak zawsze urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha wcale się nie dziwię, bo nowa kolekcja Zary jest genialna. Chyba właśnie o to im chodziło, żeby odwrócić uwagę wyprzedaży ;)
    Lu przybiera pozycję jogową psa z głową w dół :)
    Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też kocham Zarę
    kocham, kocham, kocham...
    śliczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń