5 lip 2013

Wigry dzień siódmy



dzień zaczął się leniwie, do jakiejś 10 siedzieliśmy w pokoju
( Pan Tata wyjątkowo odpuścił poranne łowienie,
 może dlatego, że wczoraj złamał wędkę, utopił telefon {działa} i kluczyki do samochodu)

o 11 to co tygryski lubią najbardziej- wyprzedaże w Suwałki Plaza 
Pan Tata śmieje się ze mnie, że ja zwiedzanie każdego miasta zaczynam od Centrum Handlowego
choć trasa krótka Łucja usnęła nam w samochodzie, ale udało nam się ją do wózka przełożyć bez budzenia !!!!
poszła z Tatą w kierunku Reserved, a ja w tym czasie buszowałam w H&M  na dziale dziecięcym...
( Zary niestety nie ma)
potem jak już zjechałam na dział damski dołączyli do mnie
na koniec szybkie zakupy spożywcze i nad wodę!
od razu został wykorzystany mój łup- mini wiaderko z łopatką i foremkami ( za całe 10zł)

następnie obiad i... co tu robić?
plan spacer, ale nagle grzmieć zaczęło więc wsiedliśmy w samochód i wylądowaliśmy w klasztorze na kawce
trochę pokropiło 
zrobiło się przyjemnie i po 17 ruszyliśmy na rowery
Lu ziewała strasznie, ale zależało nam aby ją 'przeciągnąć' do kąpieli (19.00)
standardowo mimo zmęczenia, zamiast spaść od razu jeszcze by się pobawiła
pogadała z Babcią A przez telefon i usnęła ;)



opublikowano dzień później! 

































































































insta...













7 komentarzy:

  1. wczoraj kupiłam ten sam kostium dla mojej córci na wyprzedaży w hm :D ja też i na wakacjach sklepom nie odpuszczam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj upolowałam tą niebieska koszule dla Sofci ;D
    My kobietki chyba tak mamy, bo ja na wakacjach sklepom też nie odpuszczam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie Lu- geniusz :)
    Ja też lubię czasem odpocząć na wakacjach od wakacji i skoczyć na szoping. A kiedy są wyprzedaże usiedzieć nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zrobiłam się małym leniuszkiem po wizycie w zara arkadia wszystko leży na ziemi brak ładu i składu jakby tornado przeszło przez ten sklep
    Dlatego tez zamówiłam on line kilka ciuszkow ;)

    Lu i torebki boskoooooo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zarze to nawet bez wyprzedaży jest pobojowisko, jak znajdziesz but to drogi na dziale męskim szukać:P ja mam puste konto na zakupy on line:( ale jest małe zamówienie- na początku tygodnia powinno dotrzeć ( już się doczekać nie mogę)

      Usuń
  5. Bluzeczka granatowo biala swietnie by sie komponowala ze spodniami pobrudzonymi farba :D
    -
    Lu kkupuje juz biustonosz???? :o
    -
    ciotka a Ty co za jacka danielsa robisz????? :) Ale udo!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jacek to moja ulubiona koszulka ( tacie mojemu ukradłam :P )
      oj tak do uda można się przyczepić ( jest za co złapać) tylko ten nieszczęsny udziec mi przeszkadza :(

      Usuń