23 lip 2013

fartuszek 'sprzed potopu'



21 lat temu, była sobie roczna Karolina
na swoich pierwszych urodzinach miała fartuszek nieznanego pochodzenia ( sh )
do niego mama uszyła jej bluzeczkę, sprytnie na napy ramiączka fartuszka do niej przypinane- bo spadały...
potem sukieneczka dla lalki czekała, bo w rodzinie sami chłopcy praktycznie i w obieg puszczona nie została
Karolina z lalek wyrosła, a fartuszek trzymała
i zawsze chciała swoją córkę w dniu pierwszych urodzin w niego wystroić

doczekała się...




















15 miesięczna Łucja współpracować nie chciała,
co tam po pozowanie do zdjęć, jak można wyrywać strony z mamy albumu
















sukienka- rocznik nieznany, ale w moim posiadaniu z pewnością od '92 roku...
bluzeczka- H&M
rajtki ( roczniaka)- calzedonia
białe gatki- zara


18 komentarzy:

  1. Sukienka prześliczna! Nie widać tych lat.. Taka jedyna, wyjątkowa.. po prostu idealna!

    http://lululifegalery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To wzruszające...

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina wiesz co Ci powiem?
    Lulu wogole ale to wogole nie jest do Ciebie podobna :P
    Tylko te oczyyyyyyyyyy. Widac blekit nawet na zdjeciu z przed lat!
    Przyciagaja!!!!!
    -
    Fajnie miec cos takiego swojego z przed lat!
    Tez mam pare ubranek moich u babci na lalce KAROLINIE! haha taka moja wielka pierwsza lala ma na imie Karolina i ubrana jest w sukieneczke wydziergana przez owa babcie :)
    -
    Pytanie - Jakby zamiast Lusi byl Bruno tez bys go w "fartuszek" przyodziala??? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze !
    Super, że masz taka mamę która przechowuje takie rzeczy !
    Lu pięknie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra.Sama mam kilka ciuszków, które przeżyły mnie, moją Siorę i tuzin lalek.
    Jesteście całkiem podobne (porównuję Cię dzieciową)!
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł z tą sukienką, a Lu wygląda jak mały aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusia prezentuje się w fartuszku cudownie i fajnie, że trzymasz takie rzeczy :)

    PS. jesteś rocznik 92? To Ty młodziutka jesteś :) na zdjęciach poważniej wyglądasz :)

    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem rocznik '91 ;)

      Usuń
    2. czyli w moim wieku jesteś. Zazdroszczę, że tak poważnie wyglądasz. Mnie do tej pory o dowód pytają, a na spacerze z Witkiem patrzą jak na nastolatkę z dzieckiem :)

      Wiola

      Usuń
    3. z tymi spojrzeniami to współczuje, nic fajnego ! :)

      Usuń
  8. musisz koniecznie córkę namówić, aby przechowała ten fartuszek dla Twojej przyszłej wnuczki:))

    a zdjęcia super!
    pokazują, że tak naprawdę czas leci jak oszalały, przecieka przez palce i tylko fotografia i pamięć jest wstanie czas zatrzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar go dla wnuczki przechować, Lu będzie miała zakaz zakładania go lalkom :)

      Usuń
  9. Super ;)
    Ja mam jeden sweterek który przetrwał po mnie i dziś Sofka go nosi ;)
    Tez uważam że jesteście podobne mówie o zdjęciach ciebie jako roczniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Macie i Wy antyka :) uwielbiam takie ciuszki :) 100 LAT :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak ja mogłam pominąć ten wpis ;( ?? cudnie Lu wygląda..fartucho cudne ;) ja kiedyś miałam sweterek po sobie,który mama zrobiła dla mnie jak byłam mała,ale Maja go nie założyła.. był raczej na lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mi się tylko tak wydaje, czy tata Lusi (P) jest bardzo podobny do Twojego taty z młodości? Myślałam przez chwilę, że to tata Lusi na pierwszym zdjęciu, niesamowite.
    Nie śledzę Cię na bieżąco, normalnie nie nadążyłabym za wpisami:), tak dużo ich, ale kilka razy podczytywałam - bardzo pomysłowo upamiętniasz życie córeczki, zdjęcia są świetne, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za mile słowa, postów dużo bo taki był lipcowo wyjazdowy plan, teraz się uspokoje :p
      -
      Nie wiem czy PT jest podobny do mojego T, jakoś nie jestem w stanie tak spojrzeć :p Ale podpbno są takie przypadki, że kobieta podświadomie szuka partnera podobnego do własnego ojca, z resztą PT siostra ma narzeczonego którego spokojnie można wziąć xa syna przyszłego teścia :)

      Usuń
  13. Śliczny ten fartuszek! Uwielbiam takie wiekowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń