19 lip 2013

to big...



dziś w roli głównej bluzka Next upolowana w ciuchlandzie
rozmiar troszkę się nie zgadza ( 2-3 lata) więc dla Łucji jest sukienką :)
ostatnio w 'stylizacjach' królowały crocs'y 
ale od kiedy dotarły do nas Melisski są wszechobecne 
aby nie gryzły się z pudrowo różową sukienką zawiązałam Lu apaszkę, którą ma ponad 10 lat! 
EDIT: po odzewie Cioci G, byłej właścicielki apaszki postanowiłam naprawić błąd
apaszka ma ponad 30 lat :)































































sukienka- Next ( SH )
buty- Mini Melissa
apaszka- moja własność
białe majteczki- zara
torebka- H&M





11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie i stylowo ;) wszystko do siebie pasuje ;)

    Nasza bluzko-sukienka jest na 4-5 lat Pracuje nad stylizacją ;)

    A Mama ładne butki sobie sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamuśkowe sztyblety już prawie rok mają, są tak 'zjechane' że wstyd je nosić, ale uwielbiam je <3

      Usuń
  2. Apaszka wygląda cudownie! ;)I my często kupujemy ubranka w większym rozmiarze, które są sukienką, tuniką a ostatecznie bluzką :D Jaka oszczędność i ile sezonów można przechodzić. ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo myślę, tylko nic z tego, bo po sezonie te ciuszki nadają się do piaskownicy ewentualnie... sprane, poplamione, zmechacone- szkoda :(

      Usuń
  3. Melisski są świetne! A Lu super wygląda, wszczególności z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie całość na Lu wygląda ;) Melisski cudo,też w oko nam wpadły,ale.. rozmiaru brak :( wzięłam trampki,by nam choć szkoda nie było od Chipie ;) w różu ;) Twoje pantery cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karola!
    Apaszka to rocznik '82 wiec ma ponad trzydzieche;)Ja nie moglam juz na nia patrzec (choc ladna)wiec sprezentowalam Tobie. A Lusi w niej bardzo do twarzy!!!Pozdrawiam!Ciocia G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jakoś mi się mało wydało,
      teraz jak liczę to bym jej 20 lat dała, ale że 30!
      tym bardziej, że jest w rewelacyjnym stanie <3 :)

      Usuń
  6. super ubranka z ta apaszka, ladnie pasuje, pozdrawiam-modakruszynki.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności
    aż chciałoby się schrupać:)))
    a tak poważnie
    bardzo gustownie ubrałaś córcię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdradz mi proszę gdzie zakupiłaś meliski bo ja szukam dla Kariny w necie i rozmiarow nie ma :) a tak se pomyślałam że może ty w jakimś stacjonarnym sklepie je kupiłaś ? Pozdr

    OdpowiedzUsuń